شناسهٔ خبر: 39261845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

استاندار کردستان:

بهره‌برداری از منطقه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سنندج سرعت گیرد

استاندار کردستان گفت: باید توان مدیریتی استان صرف طرح‌ها و پروژه‌هایی شود که قابلیت اجرایی داشته و از این رو منطقه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج باید به بهره برداری برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهمن مرادنیا در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان کردستان که به بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص پروژه‌های مهم و سازگار با شعار سال برای اتمام اختصاص یافت، اظهار کرد: در استان به جای اینکه تعداد زیادی پروژه پراکنده داشته باشیم لازم است چند پروژه مهم و اثرگذار را در دستور کار قرار دهیم و آنها را در مدت زمان مشخص به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه ما در کردستان دنبال ایجاد صنایعی هستیم که اشتغال پایدار به دنبال داشته باشند، افزود: پروژه‌های صنعتی بزرگی که برای استان تعریف شده، بخش زیادی از کارهایشان که نیازمند پیگیری‌های فراوان بوده انجام شده است که نمونه آن تامین اعتبار و خوراک برای پتروشیمی کردستان بوده که با عادی شدن وضعیت کشور عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

استاندار کردستان بر ضرورت اتمام و واگذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج تاکید کرد و ادامه داد: سال ۹۸ ما ۱٨ میلیارد تومان از اعتبارات استان را به اتمام این شهرک ها اختصاص دادیم و قرار شد شرکت شهرک های کشور هم معادل همین رقم را اختصاص دهد که این کار را نکرده است.

وی اضافه کرد: لازم است شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌صورت جدی پیگیر دریافت و هزینه کرد این اعتبارات شود و این دو شهرک در سال ۹۹  به اتمام برسند و به سرمایه‌گذاران واگذار شود.

برچسب‌ها:

نظر شما