شناسهٔ خبر: 39257298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار لرستان:

مشارکت‌های مردمی در لرستان هماهنگ با ستاد مقابله با کرونا هستند

خرم آباد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت:مشارکت‌های مردمی در این استان هدفمند و هماهنگ با مصوبات ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

قاسم ولیزاده شامگاه سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با هدف معرفی ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا افزود: فلسفه وجودی این ستاد حمایت و پشتیبانی برای مقابله با بیماری کرونا و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، دستگاه های اجرایی، نیروهای سپاه و بسیجی در این زمینه است.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی موضوع تامین نیاز جامعه، اولویت با تهیه اقلام و مایحتاج اولیه دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی استان و سپس نیاز مردم خواهد بود که در این زمینه نیازمند همکاری خیرین و اقدام دستگاههای اجرایی هستیم. ‌

ولیزاده افزود: به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات ستاد، کمک های جمع آوری شده باید هدفمند و هماهنگ با ستاد باشد تا برای نیازهای اولویت دار هزینه شود.

سردار کشکولی قائم‌مقام ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا نیز گفت: از تمام ظرفیت‌های مردمی سمن ها، دستگاههای اجرایی و نیروهای مردمی در جهت تهیه اقلام مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و مردم استفاده و با برنامه‌ریزی متمرکز در جوامع هدف توزیع این اقلام انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسئولیت رفع آلودگی و گندزدایی شهرها برعهده شهرداری‌ها و در روستاها دامپزشکی این مهم را بر عهده خواهد داشت .

وی با اشاره به نیاز آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه افزود: فرماندهان سپاه استان در زمینه همکاری با دستگاه های اداری و تأمین نیروهای مورد نیاز در قالب نیروی بسیجی اقدام و به صورت محله محور اقدامات خود را برنامه ریزی کنند.

نظر شما