شناسهٔ خبر: 39257293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| در سپیدان محوری مسدود نشده است

چندی پیش بود که سوژه‌ای در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شد که ساکنان شهرستان سپیدان خواستار مسدود شدن محورهای این شهرستان تا پیش از بحرانی شدن شرایط موجود بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سپیدان، مسدود شدن ورودی شهرها و اعمال محدودیت درخواست بسیاری از افراد برای کنترل رفت‌وآمدها جهت پیشگیری از شیوع کروناویروس است.

فرماندار سپیدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ورودی‌های  این شهرستان مسدود نشده و تنها محدودیت اعمال شده است.

جمال جوادی با تأکید بر اینکه هیچ انسداد مسیری گزارش نشده است، اظهار داشت: در ورودی‌ها محدودیت اعمال کردیم و در راستای ایمن‌سازی و افزایش سلامت شهروندان و همچنین رفع دغدغه مردم و تشکل‌های خودجوش و سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار دستگاه‌های متولی پای‌کار آمده و ورودی‌های شهرستان را کنترل می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان سپیدان دارای دو ورودی اصلی از سمت یاسوج و شیراز بوده، افزود: در هر دو ورودی، گروه‌هایی استقراریافته و از تردد مسافران و افراد غیربومی ممانعت می‌کنند.

جوادی با بیان اینکه در ورودی‌های شهرستان عملیات تب‌سنجی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: ساکنان اجازه رفت‌وآمد را داشته و افرادی که شاغل در سپیدان و ساکن درجایی دیگر هستند نیز با ارائه کارت تردد برای و خروجشان مانعی وجود ندارد.

فرماندار سپیدان اضافه کرد: از آنجایی‌که شهرستان سپیدان بسیار گردشگرپذیر است، اگر محدودیت‌ها را در قالب تب سنجی و جلوگیری از ورود مسافران اعمال نمی‌کردیم این شهرستان نیز در لیست شهرستان‌های قرمز مبتلا به کرونا قرار می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه سپیدان از پیشروترین شهرستان‌های فارس جهت اعمال محدودیت بوده، گفت: از همان ابتدا نیز بخش اصناف، تفرجگاه‌ها، صنایع و خدمات باانگیزه پای‌کار آمده و جهت مقابله با این ویروس همکاری کردند و ما همچنان نیز بر تداوم همکاری این بخش‌ها اصرار داریم.

جوادی ادامه داد: از ۱۵ اسفند محدودیت‌های ترددی در سپیدان اعمال شد و این رویکرد تا اعلام ستاد مدیریت کرونا مبنی بر وضعیت سفید حاکم شده، ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما