شناسهٔ خبر: 39257080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

رفع مشکل بیکاری لرستان نیازمند کار جهادی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به بالا بودن نرخ تورم و بیکاری در لرستان، گفت: رفع این مشکلات نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی»، شامگاه(19 فروردین ماه) در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان افزود: نرخ تورم و بیکاری در لرستان بالا بوده در حالی که وجود جوانان با استعداد ظرفیتی عظیم برای به کارگیری در عرصه های مختلف و رفع مشکلات است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وجود جوانانی تحصیل کرده، با استعداد، توانمند و نخبه در کشور بهترین فرصت برای رفع مشکلات است، عنوان داشت: مدیران و مسئولان باید به سمت جوانگرایی بروند و از این ظرفیت استفاده شود.

 

وی ادامه داد: در استان ظرفیت های فراوانی وجود دارد که با استفاده از این ظرفیت ها می توان در سایه مدیریت جهادی و انقلابی می توان اقدامات چشمگیری در رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری انجام داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: باید به ظرفیت هایی همچون زمین‌های حاصل خیز و ظرفیت‌های حوزه کشاورزی، معادن غنی، پتروشیمی، نفت و گاز توجه بیشتری شود.

 

وی اذعان داشت: وجود این ظرفیت ها در لرستان نقطه امیدی برای رفع مشکل بیکاری جوانان بوده که نیازمند مدیریت و برنامه ریزی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با قدردانی از کارکرد انقلابی و جهادی بنیاد مسکن، اذعان داشت: در سال جدید باید برنامه ها در همه عرصه ها به سمت جهش تولید هدایت شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه برنامه ها باید با علم و درایت صورت گیرد، افزود: مدیران برای گرفتن سهم لرستان از اعتبارات کشور با استفاده از ظرفیت نمایندگان استفاده کنند و باید از سوی مدیران اعلام شود که چه برنامه‌هایی برای رونق اشتغال و تولید استان در پیش دارند.

 

پایان پیام/ 666

نظر شما