شناسهٔ خبر: 39251388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۵۰ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان مازندرانی

رئیس شورای زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: برای مقابله با کرونا ۵۰ هزار بسته بهداشتی در روستاهای استان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی بریمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران به اقدام جهادگرانه شورای زکات کمیته امداد مازندران برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد.

وی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدامات جهادگرانه از سوی شورای زکات استان انجام شده است.

رئیس شورای زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران تصریح کرد: با همت شورای زکات روستاهای استان حدود پنجاه هزار بسته اقلام بهداشتی تهیه و بین مددجویان توزیع شد.
 
این مسؤول یادآور شد: این اقلام شامل ماسک؛ دستکش و مواد ضد عفونی‌کننده بوده است، با توجه به شیوع ویروس کرونا هماهنگی‌های لازم با مسؤولان زکات شهرستان‌ها و شورای زکات روستاها به منظور تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مددجویان و نیازمندان روستا، صورت گرفته است.

بریمانی ادامه داد: در هزار و ۵۰۰ روستا در مازندران شورای  زکات ایجاد شد و در حال حاضر ۵۰ درصد روستا‌های استان دارای شورای زکات هستند،  زکات جمع‌آوری شده در روستا‌ها برای نیازمندان همان روستا در بخش‌های حمایتی و پروژه‌ای هزینه می‌شود.

وی با تقدیر از همراهی مردم نوع‌دوست و نیک اندیش مازندران، افزود: با همدلی،کمک و مشارکت یکدیگر می‌توانیم در ترویج فرهنگ احسان ، انفاق و نیکوکاری گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

نظر شما