شناسهٔ خبر: 39237891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک در دانشگاه هنر اسلامی تبریز

رییس ستاد بسیج و جهاد مقابله با کرونا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز از تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک به همت کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه در قالب ستاد‌های جهادی و بسیجی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،  پاکزاد رییس ستاد بسیج و جهاد مقابله با کرونا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز از تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک به همت کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه در قالب ستاد‌های جهادی و بسیجی خبر داد.     

 پاکزاد با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس کرونا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: بخشی از اقدامات مانند تولید ماسک، برگزاری کلاس‌های مجازی و تخلیه و ضد عفونی خوابگاه دانشجویی از هفته اول اسفند ماه آغاز شد.

او افزود: تعدادی از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در دو کارگاه با مسئولیت جداگانه بانوان و آقایان مشغول به تولید ماسک بوده و دور دوم تولید ماسک نیز از پنجم فروردین ماه آغاز شده است.

او گفت: بخشی از مواد اولیه توسط بسیج و سپاه و مقداری نیز توسط خودمان تامین شده و ماسک‌ها پس از تولید، دوباره به بسیج تحویل داده شده و پس از ضدعفونی بسته بندی در مناطق کم برخوردار تبریز، توزیع می‌شوند.

او از تولید لباس‌های بیمارستانی در کارگاهی در این دانشگاه خبر داد و گفت: کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی با ظرفیت روزانه ۱۰ دست لباس آغاز به کار کرده و لباس‌های تولید شده در این کارگاه در بیمارستان اسکو و سایر بیمارستان‌های مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی تبریز، توزیع می‌شود.

رییس ستاد بسیج و جهاد مقابله با کرونا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز از توزیع مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح در محلات و منازل اطراف دو سایت دانشگاه هنر اسلامی تبریز شامل آخر شریعتی و مقصودیه تبریز خبر داد و گفت: ضد عفونی کننده‌های یک لیتری در بین همکارانمان نیز توزیع شده است.

او ضد عفونی کردن محلات اطراف دانشگاه را از دیگر اقدامات دانشگاه هنر اسلامی تبریز به منظور مبارزه با کرونا عنوان کرد.

رییس ستاد بسیج و جهاد مقابله با کرونا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز در خاتمه با اشاره به دور کاری کارکنان دانشگاه هنر اسلامی تبریز به منظور پیشگیری از کرونا از راه اندازی سامانه آموزش مجازی با ظرفیت ۵۰۰ نفر همزمان برای دانشجویان و برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی خبر داد.

انتهای پیام/ک

نظر شما