شناسهٔ خبر: 39219455 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

استاندار سمنان مطرح کرد؛

استقبال از برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی/ جهت اعتلا سلامت و کشف استعداد‌ها باید از ورزش دانشجویی حمایت شود

استاندار سمنان ضمن استقبال از میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی در این استان گفت: از هيچ كوششی جهت تحقق برنامه‌های هيئت ورزش دانشگاهی جهت اعتلا سلامت و كشف استعدادهای ورزشی دانشجويان و قهرمانان دريغ نخواهيم كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مریم وطن‌دوست  رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان سمنان با علیرضا آشناگر استاندار سمنان دیدار کرد.

وطن‌دوست در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده این هیئت در سال ۹۸، اظهار کرد: در سال گذشته چندین نفر از دانشجویان استان در رشته‌های تکواندو، کشتی، بسکتبال و والیبال  به مسابقات برون مرزی و همچنین یونیورسیاد اعزام شدند که این نشان از توانمندی دانشجویان این استان در ورزش دانشجویی است.

وی افزود: ورزش سمنان در حوزه ي دانشگاهي به جهت گستردگي در ٥٢ رشته ورزشي مي تواند بعنوان اهرمي بسيار مؤثر  موجبات اعتلا ورزش همگاني و قهرماني استان را فراهم آورد. 

آشناگر ضمن اشاره به لزوم توجه بيشتر به حوزه ورزش با تاكيد بر حمايت از جامعه فرهيخته دانشگاهی كه می‌تواند الگوي مولد فرهنگ باشد عنوان كرد: از هيچ كوششی جهت تحقق برنامه‌های هيئت ورزش دانشگاهی جهت اعتلا سلامت و كشف استعدادهای ورزشي دانشجويان و قهرمانان دريغ نخواهيم كرد.

استاندار سمنان ادامه داد: امیدواریم با توجه به زیر ساخت‌های خوب ورزشی استان و پیگیری‌های انجام شده در هیئت دانشگاهی بتوانیم با کسب میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی دانشجویی به معرفی هرچه بهتر استان وایجاد شعور نشاط در بین جامعه اقدام کند.

انتهای پیام/۴۰۸۴/

نظر شما