شناسهٔ خبر: 39213366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«پاداش همکاری» پیک تابستان در راه است

سیمین سنجری

مدیر امور برق شهرستان جیرفت از اجرای طرح «پاداش همکاری» مشترکین در پیک مصرف انرژی خبر داد.

صاحب‌خبر -

"غلامعباس انجم شعاع" در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به موفقیت شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان  در اجرای طرح «پاداش همکاری» افزود: سال گذشته به مشترکین برق شهرستان جیرفت در قالب این طرح ۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال به حساب بستانکاری آنها پرداخت شده است.   

وی با بیان اهداف اجرای طرح پاداش همکاری اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با هدف مدیریت مصرف برق، کاهش پیک مصرفی، پایداری شبکه و همچنین جلوگیری از خاموشی های احتمالی پرداخت پاداش همکاری پیک تابستان به مشترکین برق را در دستور کار قرار داده است. 

مدیرامور برق شهرستان جیرفت از تفاهم نامه همکاری با ۱۰۳۵ مشترک در بازه زمانی ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه سال گذشته، خبر داد و افزود: مشترکینی که در بازه زمانی فوق و در ساعات پیک مصرف برق اقدام به کاهش مصرف نموده اند، مشمول پرداخت پاداش شده اند.

انجم شعاع اظهار کرد: شرکت توزیع در تابستان سال گذشته برای جلب همکاری مشترکین در بخش های مختلف اقدام کرده است.  

مدیرامور برق شهرستان جیرفت بیشترین میزان مشارکت را در مدت پیک بار بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: از مجموع اشتراک های همکار ۸۰۶ مشترک بخش کشاورزی بودند که تاثیر قابل توجه ای بر پیشبرد اهداف مدنظر داشتند.

وی از اجرای طرح «پاداش همکاری» مشترکین برق در سال‌جاری خبر داد و گفت: در راستای تقویت شبکه توزیع و به حداقل رساندن خاموشی های احتمالی تفاهم نامه همکاری با مشترکین را به صورت جدی در دستور کار داریم.

انتهای پیام

نظر شما