شناسهٔ خبر: 39182891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

نامه تهدیدآمیز AFC به فدراسیون فوتبال ایران: متوجه نامه‌‎های ما نمی‌شوید؟ با ادامه اصرارها تعلیق خواهید شد

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال ایمیلی تهدید آمیز به فدراسیون فوتبال ایران باز هم تاکید کرد حضور مهدی محمد نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران غیرقانونی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران ورزشی، روز جمعه نامه‌ای از AFC به دست فدراسیون فوتبال رسیده که در آن تهدید شده در صورت اصرار بر انتخاب نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال و کنار گذاشته شدن ابراهیم شکوری از این پست، پرونده فوتبال ایران به کمیته انضباطی خواهد رفت و سرنوشت فوتبال ایران تعلیق خواهد بود.

متن ایمیل:
با استناد به نامه ۲ آپریل ۲۰۲۰ و مکاتبات قبلی بین AFC و فدراسیون فوتبال ایران، می‌خواهیم توجه شما را به نگرانی‌های عمیقی که درباره تخلفات فدراسیون فوتبال ایران از بندها و مفاد اساسنامه فدراسیون ایران به وجود آمده جلب کنیم. کنگره AFC متوجه شده که انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به صورت غیرقانونی انجام شده و کمیته اجرایی نگران است که روند انتخابات دبیرکل براساس قانون نبوده باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت مستمر بر نقض انتصاب دبیرکل فدراسیون ایران نظارت می‌کند و از طریق مکاتباتی که انجام شده به جواب دقیقی دست پیدا نکرده است. بدترین مورد این است که فدراسیون فوتبال ایران سوتفاهم‌ها و تفسیرهای اشتباهی از نامه‌هایی که AFC ارسال کرده، دارد (فدراسیون ایران متوجه منظور ما نمی‌شود).

کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک و شواهدی را از منابع خود به دست آورده که انتصاب دبیرکل جدید و اخراج ابراهیم شکوری به اصطلاح با اساسنامه فدراسیون ایران مغایر است. ما می‌خواهیم یک بار دیگر اعلام کنیم که موضع قاطع کنفدراسیون فوتبال آسیا، دبیرکلی ابراهیم شکوری است و فدراسیون فوتبال ایران متوجه شود که اهمیت پیروی از اساسنامه و صورتجلسه های ارائه شده از سوی AFC چقدر است تا از هرگونه برخورد و چالش های حقوق بعدی جلوگیری شود.

نظر شما