شناسهٔ خبر: 39164325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم صدور فرهنگ انقلاب و مقاومت از فضای مجازی

امام جمعه بجنورد با اشاره به وجوه فضای مجازی گفت: تقویت در عرصه‌های مختلف همچون روحیه جهادی، تقویت فرهنگ دین و انقلاب و صدور نگاه مقاومت به نقاط مختلف دنیا از جمله مزایای برد و گستره وسیع و جهانی فضای مجازی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در سخنانی که امروز در فضای مجازی منتشر کرده بود، با اشاره به اهمیت رعایت دستورات پزشکی و قوانین وضع‌شده اظهار کرد: در خانه ماندن و عدم رعایت آن به‌عنوان قانون، حق‌الناس است و حضور در جمع و اشاعه ویروس و بیماری در افراد دیگر حق‌الناس ایجاد می‌کند.

وی همچنین به اهمیت فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: باید در فضای مجازی قوی شویم و این سخن رهبر انقلاب را باید مورد تأکید و دقت قرارداد.

امام جمعه بجنورد برخی از مزایای استفاده از فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و افزود: تقویت در عرصه‌های مختلف همچون روحیه جهادی، تقویت فرهنگ دین و انقلاب و صدور نگاه مقاومت به نقاط مختلف دنیا از جمله مزایای برد و گستره وسیع و جهانی فضای مجازی است.

وی در ادامه به برخی از نقاط ضعف و وجوه منفی فضای مجازی نیز اشاره کرد و ادامه داد: عدم مدیریت صحیح حضور جوانان و فرزندان در فضای مجازی خطرناک است، زیرا می‌تواند شبهه ساز، بصیرت سوز و ایجاد انحراف در افراد سالم را به همراه داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر را به‌تمامی جوانان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: جوان ایرانی باید خود را این حضرت والا مقام بسنجد و باید علیه هجمه‌های دشمنان به‌سوی جوانان اقدام کرد و زیرا اگر جوانی در فضای مجازی آسیب ببیند، جبران آن سخت خواهد بود.

وی خانه‌نشینی را فرصتی برای تربیت و تذکر بیشتر جوانان و نوجوانان دانست.

امام‌جمعه بجنورد در انتها به سالروز ولادت امام زمان نیز اشاره کرد و گفت: باید منتظر راستین امام زمان باشد زیرا انتظار عملی است که در نزد خداوند از جمله برترین اعمال شمرده‌شده و باید انتظار عملی را به نمایش گذاشت و از شعاری عمل کردن خودداری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما