شناسهٔ خبر: 39156415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بهشهر:

احکام و دستورات شرعی غسل اموات کرونایی طبق دستور الهی اجرا می‌شود

حجت الاسلام جباری گفت: شهرستان بهشهر دارای موقعیت و ظرفیت بی نظیری است و تلاش های فراوانی برای مقابله با ویروس کرونا انجام شد و این شهرستان باید پرچم دار شکست کرونا باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام « سید عربعلی جباری» امروز (۱۵ فروردین) به خبرنگار شبستان گفت: مقابله با کرونا از وظایف مهم و اساسی ماست و در کنار همه این موارد باید در رابطه با اموات کرونا، حرمت آنان حفظ شود.

 

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه از سوی مردم ، مسئولان، خیرین، بسیجیان، گروهای جهادی، خادمیاران رضوی و... تلاش های فراوانی برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شود و این شهرستان باید پرچم دار شکست کرونا باشد، اظهار کرد: احکام و دستورات شرعی غسل اموات کرونایی طبق دستور الهی اجرا می‌شود و شهرستان بهشهر در راستای اجرای احکام متوفی با قوت وارد عمل شده است.

 

وی با بیان اینکه دفن غریبانه متوفیان در بهشهر کذب است، یادآور شد: با توجه به فرمایشات رهبری، آداب دفن مومنین و بیماران کرونایی در بهشهر دارای اهمیت است و با رحمت دفن می شوند.

 

حجت الاسلام جباری گفت: غسل اموات در آرامستان بهشهر با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی انجام می شود و از تمام ظرفیت ها استفاده می شود تا مشکلات شرعی برطرف شود.

پایان پیام/ 175

نظر شما