شناسهٔ خبر: 39150619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هشدار صریح رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به آمریکا

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا گفت: اگر کوچک‌ترین نظر سوء به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل‌ها مواجه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس گفت: اگر کوچک‌ترین چشمداشت، اقدام یا نظر سوء به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل‌ها مواجه خواهند شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران این فعالیت‌ها را کاملاً زیر نظر دارد و در مجموعه جمع آوری اطلاعات همه این فعالیت‌ها ثبت و در لحظه دنبال می‌شود.

وی افزود: فعالیت نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس در فضای رسانه‌ای وابسته به امریکایی‌ها نیز به شکل انبوهی در حال خبر پراکنی بر ضد نیرو‌های مقاومت در عراق و حشدالشعبی است.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران این تحرکات و فعالیت‌ها را با دقت زیر نظر دارد، گفت: مجموعه‌های دفاعی کشور با هوشیاری کامل مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی را رصد می‌کنند اما اقداماتی که در هفته‌های اخیر در عراق ضد پایگاه‌های امریکایی شده، عکس العمل‌های طبیعی مردم عراق و نیرو‌های مقاومت در برابر اقدام شیطانی امریکایی‌ها در ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیرو‌های مقاومت عراق است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد و به طور قطع ارتباط این حملات به ایران که امریکایی‌ها آن را اعلام می‌کنند، همگی فرافکنی است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: امریکایی‌ها به خوبی می‌دانند مردم منطقه از جمله مردم عراق با حضور نظامی آن‌ها در این کشور‌ها مخالف هستند و این هم عکس العمل طبیعی آن‌ها به حضور غیر قانونی نظامیان امریکایی در منطقه است.

 

نظر شما