شناسهٔ خبر: 39144008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

#هواتودارم| از دامغان تا زابل و زاهدان/ این خیر مرز نمی‌شناسد

«ابراهیم امیرآبادیان»، نیکوکار دامغانی است که مرز نمی‌شناسد؛ این روزها رد پای خدمات انسان‌دوستانه او از دامغان تا زابل و زاهدان دیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس، سمنان - گروه اجتماعی: برای کار خیر دغدغه وافری دارد و هر جا در استان سمنان نیازی شناسایی و اعلام شود، رد پایی از «ابراهیم امیرآبادیان»، نیکوکار دامغانی هم دیده می‌شود.

حاجی محبوب دامغانی‌ها مرز نمی‌شناسد؛ این روزها آوازه خدمات انسان‌دوستانه او از دامغان به زابل و زاهدان رسیده و آستین‌ها را بالا زده است تا در راه مقابله با ویروس کرونا سهم خود را به جای آورد.

۴ مرحله کمک به بیمارستان ولایت دامغان

حاج ابراهیم امیرآبادیان از شهرستان زادگاه خود آغاز کرد و کمک‌هایش در روزهای کمبود اقلام بهداشتی، مرهمی شد بر دردهای کرونایی.

او با هماهنگی‌های انجام‌شده با فرمانداری دامغان، چهارمین محموله اهدایی شامل ۳۶ هزار عدد دستکش معاینه را به امید ریشه‌کنی ویروس کرونا به بیمارستان ولایت دامغان تحویل داد.

۲ مرحله کمک به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

خیر دامغانی، کمی بعدتر به شهر کناری زادگاهش هم نظری داشت؛ او ۴۸ هزار عدد دستکش به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اهدا کرد که البته دومین محموله کمک به بیمارستان شاهرود بود.

۲ مرحله کمک به بیمارستان کوثر سمنان

حاج ابراهیم امیرآبادیان همان روزهای ابتدایی همه‌گیری ویروس کرونا، ۳۶ هزار عدد دستکش به بیمارستان کوثر سمنان اهدا کرد.

بعدتر، دومین محموله اهدایی به بیمارستان کوثر سمنان شامل ۳۶ هزار عدد دستکش به امید رفع بلا از مردم عزیز سمنان تحویل بیمارستان شد.

۳ مرحله کمک به بیمارستان معتمدی گرمسار

«ابراهیم امیرآبادیان»، خیر دامغانی که همواره در امور نیکوکارانه حضوری فعال داشته، از روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا به کشورمان و شیوع آن در استان سمنان نیز در میدان بوده و نقش ارزنده‌ای در کمک به مردم و به‌خصوص مراکز درمانی ایفا کرده است.

او چندی پیش در یک مرحله، به بیمارستان معتمدی گرمسار کمک شایانی کرد و اینک در مرحله دوم کمک‌ها، دستکش‌های اهدایی این خیر نیک‌اندیش تحویل این بیمارستان شد.

این خیر گران‌قدر در اقدامی خیرخواهانه ۳۰ هزار عدد دستکش به بیمارستان گرمسار برای استفاده کادر درمان هدیه داد.

این اقدام خیر می‌تواند قسمتی از نیاز کادر درمان، پزشکان و پرستاران بیمارستان معتمدی گرمسار به دستکش‌های موردنیاز را رفع کند و کمک‌های اهدایی او توسط عوامل شهرداری دریافت و با نیت سلامتی مردم گران‌قدر گرمسار تحویل بیمارستان معتمدی شد.

با پیگیری و هماهنگی شهردار گرمسار، ۲۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده ۳۰ هزار دستکش توسط خیر نیک‌اندیش امیرآبادیان به بیمارستان معتمدی گرمسار اختصاص یافت.

این خیر بزرگوار طی یک مرحله دیگر، ۲۴ هزار دستکش به بیمارستان گرمسار هدیه داده بود.

این اقدام خیر در شرایط بحرانی موجود علاوه بر کمک به کادر درمانی در راستای تأمین تجهیزات اقلام موردنیاز باعث دلگرمی و ایجاد روحیه همبستگی و گسترش کار خیر بین مردم می‌شود.

۲ مرحله کمک به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ابراهیم امیرآبادیان، مدیر مؤسسه قومس امیرآباد است که این بار ۳۳ هزار و ۶۰۰ عدد دستکش به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اهدا کرد.

البته این دومین محموله اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بود که تحویل شد.

۲ مرحله کمک به دانشگاه علوم پزشکی زابل

اما ابراهیم امیرآبادیان کمک‌هایش را تعطیل نکرد؛ دومین محموله اهدایی او به دانشگاه علوم پزشکی زابل شامل ۳۳ هزار و ۶۰۰ عدد دستکش معاینه به امید سلامتی مردم خوب و عزیز این خطه از ایران اسلامی به نماینده دانشگاه تحویل شد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/ح

نظر شما