شناسهٔ خبر: 39139633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ون بیساکا: در این شرایط، باشگاه منچستریونایتد از نظر ارتباط با بازیکنان خود فوق العاده بوده است

احمدرضا بختیاری

فولبک شیاطین سرخ از حفظ آمادگی خود در دوران قرنطینه خانگی صحبت می کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- لیگ برتر انگلیس تا 30 آوریل به تعویق افتاده است و تا آن زمان هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر برگزار نمی شود و تمرینات باشگاه‌ها نیز تعطیل شده است.

به گزارش اسکای، آرون ون بیساکا، فولبک انگلیسی شیاطین سرخ از شرایطش در زمان دوری از فوتبال صحبت می کند و اینکه چگونه آمادگی بدنی خودش را حفظ می کند. ون بیساکا در این رابطه می گوید:

هر روز تمریناتم را از سالن ورزشی طبقه پایین شروع می کنم، جایی که با دوچرخه کار می کنم. در طول روز نیز کار سرد کردن بدن خود را انجام می دهم. قبل از شروع تمرینات، با برادرم کمی در باغ فوتبال بازی می کنیم و عصر‌ها نیز به سالن ورزشی می روم تا کار‌هایی که مربیان باشگاه برای من تعیین کرده‌اند را انجام دهم. باشگاه از نظر ارتباط با بازیکنان فوق العاده بوده و اطمینان حاصل می کند که همه چیز به همان اندازه‌ای طبیعی پیش می رود که در شرایط عادی نیز پیش می رفت. سر آشپز ما مواد غذایی را کنار می گذارد، بنابراین غذا در فاصله مطمئنی باقی می ماند و ما آن مواد غذایی را جمع آوری می کنیم و خودمان غذا را درست می کنیم. من از برنامه هایی که باشگاه برای تناسب اندام به ما داده لذت بردم.

وی در ادامه افزود:

به من کارهایی داده شده که باید انجام دهم. سخت است که بتوانید توسط تفکرات خود، آمادگی بدنی خود را حفظ کنید، بنابراین برنامه هایی که باشگاه به ما داده خیلی کمک کننده بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما