شناسهٔ خبر: 39132809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گروگانگیری کرونا ادامه دارد/ ابتلا ۴۴ نفر دیگر در خوزستان به این ویروس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ نفر دیگر در استان خوزستان به بیماری کرونا ویروس مبتلا شدند.

صاحب‌خبر -

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  درخصوص آخرین وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ مورد جدید ابتلا کرونا ویروس در استان به ثبت رسیده است و شما مبتلایان به ۷۶۲ نفر افزایش یافت.

او در تشریح تعداد مبتلایان به این ویروس به تفکیک شهر‌های استان بیان داشت: ۱۶ مورد در اهواز، ۸ مورد در آبادان، ۷ مورد در باوی، ۵ مورد در ماهشهر،  ۲ مورد در خرمشهر،  ۲ مورد در کارون، امیدیه، شادگان، دزفول و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد ابتلا طی مدت مذکور را گزارش کرده اند.

احسان پور با اشاره فوت ٢ نفر در شهرستان‌های ماهشهر و باوی در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: به احتساب این ۲ مورد، تاکنون ٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان خوزستان جان خود را از دست داده اند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در حال حاضر ١٩١ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان قرار دارند که از این تعداد، ٧٠ مورد مثبت در بیمارستان رازی اهواز بستری هستند.

او تصریح کرد: به لطف خداوند متعال و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان، تاکنون ٤٨٤ نفر از بیماران بهبود یافته اند.

انتهای پیام/گ

نظر شما