شناسهٔ خبر: 39130604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بچه هیاتی ها برخاستند

لبیک «یاحسین(ع)» به محرومان گلپایگان

هیاتی های شهرستان گلپایگان عشق به اهل بیت (ع) را با کمک به محرومان شهرستان گلپایگان کلید زدند و در شب های کرونایی لبخند رضایت ائمه اطهار را در نگاه خانواده های کم برخوردار جامعه نشاندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، هیات «یا حسین (ع)» با نام  گروه جهادی شهید شاطری  در دو مرحله به یاری محرومان اقتصادی در شهرستان گلپایگان شتافتند و آرامشی نسبی را برای آنها عیدی بردند.

 

 

خیران این هیات در مرحله اول با جمع آوری چهار میلیون و 500 هزار تومان  و در مرحله دوم با هزینه 12 میلیون و 500 هزار تومان  و در مجموع 17 میلیون تومان یاری گر 60 خانواده در شب های کرونایی شدند.

 

 

گوشت، مرغ، ماکارانی، برنج، رب، سویا، شکر، قند، روغن سرخ کردنی، روغن پخت و پز، پنیر، دوغ ، ماست، تخم مرغ، عدس، تن ماهی ومایع ظرفشویی، 18 قلم کمک های هیات یا حسین (ع) به 60خانواده است.

 

هیئت «منتظران ظهور» شهرستان گلپایگان از ابتدای ماه شعبان به صورت روزانه دو هزار عدد نان نذری در بسته های ده تایی تا شب نیمه شعبان با هماهنگی با نیروی مقاومت بسیج توزیع می کند.

 

این نذر هرساله در قالب آش نذری در روز نیمه شعبان و در ظرفیت بالا طبخ و توزیع می شد و شیوع بیماری کرونا این نذر را به طبخ و توزیع نان تبدیل کرد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور گلپایگان  نیز 160 بسته سلامتی شامل الکل 72 درصد، دستکش و ماسک به همراه بروشور مقابله با کرونا در میان خانواده ها کم برخوردار توزیع کرد./

پایان پیام/ 563

نظر شما