شناسهٔ خبر: 39110001 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

این جنگل ساخته شده در Dreams بسیار واقعی به نظر می‌رسد

مرصاد قدیری

صاحب‌خبر -

از زمان انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام Dreams در سال گذشته، تاکنون شاهد ساخت محتویات متنوع زیادی با ابزار این بازی بوده‌ایم؛ از تغییر برخی عناوین مدرن به شکل بازی‌های پلی‌استیشن ۱ تا بازسازی بازی‌های محبوب قدیمی. اما حالا به تازگی تمام نگاه‌ها به جنگل ساخته‌ شده توسط کاربری به نام Bad Robo معطوف شده‌اند و دلیل این کار هم کاملاً واضح است.

این شخص ویدئویی از ساخته‌ی خود را در یوتیوب به اشتراک گذاشته که همه را مات و مبهوت کرده است. Bad Robo در واقع موفق شده است تا یکی از واقعی‌ترین جنگل‌‌های تا به حال دیده شده را برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ طراحی کند. این جنگل واقعاً تحسین برانگیز است و محیط آن نیز جزئیات فوق العاده‌ای دارد؛ از صدای آواز پرندگان گرفته تا صدای قدم‌های بازی‌باز برروی زمین گِلی.

Bad Robo اعلام کرد که این ساخته هنوز کامل نشده و قابل بازی نیست، اما کاملاً واضح است که ساخته‌ی این کاربر پتانسیل بسیار بالایی دارد و بازی‌بازان نیز بی‌صبرانه منتظر اتمام این پروژه‌ی جاه طلبانه هستند.

بازی Dreams هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر مطالعه‌ی نقد و بررسی آقای مهدی رضایی، ویدئو‌های اختصاصی هایلایت و تحلیل فنی آن را نیز مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

نظر شما