شناسهٔ خبر: 39107602 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

وزیر معین ستاد مقابله با کرونا در مازندران:

برای تأمین نیازمندی‌های ضروری مردم کمبودی نداریم

موج نیوز

وزیر ارتباطات بعنوان وزیز معین ستاد مقابله با کرونا در مازندران گفت: در کشور برای تأمین نیازمندی‌های ضروری مردم کمبودی نداریم در حالی که در کشورهای مختلف شاهد کمبود اقلام ضروری مردم در این روزها بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد جواد آذری جهرمی در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان مازندران به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت :دولت همزمان با جنگ ویروس کرونا با تحریم‌های ظالمانه نیز در حال جنگ است.

وی ادامه داد : در روزهای نخست شناسایی این ویروس در اقلامی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده مشکلاتی وجود داشت، که  با همدلی و حرکت جهادی کمبودهای اولیه برای کالاها و مواد حفاظتی برطرف شد و هم اکنون در بیمارستان‌های استان مازندران تا ۳ روز تجهیزات تأمین شده و در برخی استان‌ها تا یک هفته ذخیره شده است.

وزیر معین ستاد مقابله با کرونا در استان مازندران تصریح کرد : در استان مازندران همین طور که به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت جدی پرداخته شده است باید از افراد بیمار چه در نقاهتگاه‌ها و چه در منازل مراقبت شود.

وی پرداختن به بحث نقاهتگاه‌ها را یکی از موارد مهم در کنترل بیماری عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود بیماران به مدت ۲ هفته در نقاهتگاه‌ها یا خانه بمانند و در سطح جامعه تردد نداشته باشند.

وزیر ارتباطات به فشار بالایی که در این ایام به شبکه ارتباطی کشور وارد می‌شود اشاره کرد و گفت: هم اکنون پروژه ارتقای اینترنت خانگی به VDSL را با تأمین اعتبار در دست اجرا داریم.

نظر شما