شناسهٔ خبر: 3910319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته پنجم لیگ حرفه‌ای بسکتبال؛

پالایش نفت آبادان از مهرام شکست خورد

خبرگزاری تسنیم: پالایش نفت آبادان در هفته پنجم لیگ حرفه‌ای بسکتبال با نتیجه ۹۴ بر ۹۱ از مهرام شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، تیم پالایش نفت آبادان امروز در هفته پنجم مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال به مصاف تیم مهرام تهران رفت.

تیم پالایش نفت که امسال نخستین تجربه خود در لیگ حرفه‌ای را تجربه می‌کند یک برد و 4 شکست در کارنامه خود تا پایان هفته پنجم می‌بیند.

تیم پالایش نفت آبادان در مسابقات لیگ ملی بسکتبال که چندی پیش برگزار شد دو بار به مصاف تیم مهرام رفت که در هر دو بازی نتیجه‌ای بهتر از شکست کسب نکرد.

تیم مهرام تهران برای جدا نشدن از کورس قهرمانی و کسب چهارمین برد خود در این بازی‌ها باید 2 امتیاز را از زرد پوشان آبادانی می‌گرفت. کاری که به سختی از عهده آن برآمد.

تیم پالایش که می‌خواست نخستین حضورش را قدرتمند ادامه دهد و به ناکامی‌های اخیر خود پایان دهد بازی را بهتر از حریف تهرانی خود آغاز کرد و توانست در کوار‌تر نخست با نتیجه 26 بر 22 حریف خود را شکست دهد.

در کوار‌تر دوم هم این تیم پالایش نفت آبادان بود که با درخشش بازیکنان خود توانست از حریف خود پیشی بگیرد و با نتیجه 20 بر 17 برنده این کوار‌تر باشد.

در نیمه دوم اما پالایش بازی را با اشتباهات بسیاری آغاز کرد هرچند توانست کوار‌تر سوم را با نتیجه 16 بر 15 پیروز میدان باشد.اما کوار‌تر چهارم نحوه بازی تغییر پیدا کرد و بازیکنان پالایش نفت آبادان با اشتباهات بسیاری کار خود را ادامه دادند و در ‌‌نهایت با نتیجه 27 بر 19 شکست خوردند تا نتیجه بازی به تساوی برسد.

پس از تساوی با نتیجه 81 بر 81 بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد و تیم مهرام با نتیجه 91 بر 94 پیروز میدان شد تا با 8 امتیاز همچنان تعقیب کننده تیم پتروشیمی بندرامام باشد.

انتهای پیام/ج

نظر شما