شناسهٔ خبر: 39102552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۲ هزار بسته اقلام بهداشتی توسط سپاه پاسداران در روستاهای بجنورد توزیع شد

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)خراسان شمالی گفت: ۱۲ هزار بسته اقلام بهداشتی بین ۴۰ روستای توابع شهرستان بجنورد توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، ابوالقاسم چمن امروز در نشست استانی مبارزه با ویروس کرونا از توزیع 12 هزار بسته بهداشتی در روستاهای شهرستان بجنورد خبر داد و اظهار داشت: 12 هزار بسته اقلام بهداشتی بین 40 روستای توابع شهرستان بجنورد توزیع شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج توزیع اقلام بهداشتی رایگان بین خانواده های روستایی است افزود: تا به الان بیش از 16 هزار بسته بین تمام خانواده‌های روستایی شهرستان فاروج توسط نیروهای بسیجی توزیع شده و امروز نیز این مهم در شهرستان‌های گرمه و جاجرم ادامه می‌یابد.

فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه کمبودی در بحث نیروی انسانی نداریم خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمام ایستگاه های غربالگری مستقر در نقاط مختلف استان نیروهای بسیجی در شیفت‌های مختلف حضور داشته و هیچ‌گونه محدودیتی در زمینه نیروی انسانی نداریم.

وی در پایان از اعلام آمادگی بسیج جهت حضور سه شیفت در مراکز بهداشت و بیمارستان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: با موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان این آمادگی را داریم که نیروهای خود را به صورت سه شیفت در بیمارستان‌ها و مجموعه‌های بهداشتی استان سازماندهی کنیم.

انتهای پیام/312/ ت

نظر شما