شناسهٔ خبر: 39087671 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

حمله وسیع موشکی و پهپادی یمن به عمق خاک عربستان

ابنا

یمن از حمله وسیع موشکی و پهپادی به تاسیسات عربستان سعودی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز یکشنبه 10 فروردین 1399 در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان موشکی و پهپادی یمن بزرگترین حمله خود را به مواضع رژیم سعودی از ابتدای آغاز جنگ یمن، انجام داد.

"یحیی سریع" در این بیانیه گفت که اهداف حساسی در شهر ریاض پایتخت عربستان با موشک‌های "ذوالفقار" و پهپادهای "صماد3" هدف قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است که در راستای عمل به وعده سید عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن و پاسخ به تجاوزات، این حملات انجام شد و اهداف اقتصادی و نظامی در مناطق "جیزان"، "نجران" و "عسیر" با تعدادی زیادی موشک و پهپادهای تهاجمی "قاصف k2" هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین رژیم سعودی را به انجام حملات شدیدتر در صورت ادامه یافتن تجاوزات و محاصره یمن تهدید و اعلام کرد که در روزهای آتی جزئیات بیشتری از این عملیات وسیع و ویژه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سید عبدالملک الحوثیرهبر انصارالله یمن روز پنج شنبه 7 فروردین 1399 در سخنانی به مناسبت سالروز آغاز جنگ یمن، اعلام کرد که دولت سعودی در ششمین سال جنگ شاهد غافلگیری‌های زیادی خواهد بود.

رسانه‌های سعودی بامداد امروز یکشنبه فروردین 1399 از دو حمله موشکی به شهر ریاض خبر دادند و مدعی شدند که پدافند هوایی سعودی توانسته است که این دو موشک را رهگیری و منهدم کند.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما