شناسهٔ خبر: 39084457 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پویش مبارزه با کرونا با برگزاری مسابقه فرصت سازی کرونایی

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور ترغیب دانشجویان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان فرصت سازی کرونایی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با عنایت به تأکیدات ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مبنی بر اینکه می‌توانیم بحران کرونا را فرصتی تلقی کنیم تا از روش سنتی به آموزش مجازی و آنلاین تغییر مسیر دهیم دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی نیز بر این اساس اقدام به طراحی "مسابقه ملی فرصت سازی کرونایی" کرده است؛

بنابراین گزارش، به دلیل ورود ویروس کرونا در کشور و با توجه به برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری و عدم حضوردانشجویان، دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی تصمیم دارد با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس از این تهدید، فرصتی برای آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها و معرفی استعداد‌های برتر دانشجویی در زمینه تولید محتوای آموزشی ایجاد کند.

این مسابقه در ۵ بخش و یک بخش آزاد در بین دانشجویان در زمینه‌های زیر برگزار می‌شود:

آموزشی: شامل تولید محتوای آموزشی در زمینه سرفصل‌های دروس دانشگاهی و سایر موضوعاتی که در زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای می‌باشد.

مهارتی: در مورد مهارت‌های که افراد جامعه دارند و با تولید محتوای آموزشی آن مهارت برای سایر افراد جامعه به توانمندی آن‌ها کمک خواهند کرد.

اخلاق: تولید محتوای آموزشی یکی از موضوعات اخلاقی در دانشگاه و خانواده و جامعه و ارایه راه حل و همچنین تشویق و انگیزه و مزایای رعایت کردن آن توسط جامعه

خلاقیت: خلاقیت‌هایی که بصوت فردی یا تیمی دارید

فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف بخصوص سلامت و بهداشت و رفع معضلات آسیب‌های اجتماعی

محتوای تولید شده شامل: فیلم - فیلم مستند – پادکست (رادیو اینترنتی) - موشن گرافیک – کارگاه‌های عملی یا آموزشی یا کلاس درس باشد که شرکت کنندگان می‌توانند تهیه و تولید کنند و حداکثر هر محتوای ساخته شده ۳۱۳ ثانیه یعنی ۵ دقیقه و ۱۳ ثانیه باشد.

مزایای شرکت در این رویداد:

-نمایش محتوای تولیدی مورد تایید در سایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

اهدای جوایز: نفر اول ۳ میلیون تومان – نفر دوم ۲ میلیون تومان – نفر سوم ۱ میلیون تومان در هر بخش خواهد بود.

اهدای تندیس و لوح تقدیر و گواهی و گواهینامه شرکت در این مسابقه که به دو زبان فارسی و انگلیسی

زمان فراخوان: ۲۵ اسفند الی ۲۵ اردیبهشت

اختتامیه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

انتهای پیام/ 

نظر شما