شناسهٔ خبر: 39079512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محدودیت‌‌ها در کرمانشاه شدیدتر می‌شود / ‌مردم روزهای ۱۲ و ۱۳‌ فروردین از خانه بیرون نروند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: به منظور حفظ سلامت مردم محدودیت کامل تردد خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در کرمانشاه اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه مردم طبق یک سنت قدیمی به دامن طبیعت می‌روند. اما امسال با توجه به گسترش بیماری کرونا در سطح استان، از مردم درخواست می‌کنیم به خاطر حفظ سلامت خود و همشهریان در خانه‌ها بمانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: در همین راستا طرح مفصلی برای اعمال محدودیت‌ کامل تردد خودروها در روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه در نظر گرفته‌ایم.

سالاری عنوان کرد: این طرح دو روزه از صبح روز 12 فروردین‌ماه با اعلان عمومی در سطح شهرها و روستاهای استان اجرای می‌شود. 

وی گفت: طی این دو روز هرگونه توقف خودروها در حاشیه پارک‌ها و تفریح‌گاه‌های تمامی شهرهای استان ممنوع است و برابر با قانون با متخلفین برخورد می‌شود و در همین راستا تمامی شهرداری‌های سطح شهرستان‌های استان روند نصب تابلوهای هشدار را آغاز کرده‌اند.

سالاری افزود: اجرائیات شهرداری‌ها باید در این دو روز به شکل ویژه از فعالیت دست فروشان در حاشیه پارک‌ها و تفریح‌گاه‌ها با هماهنگی پلیس 110 جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: در دو روز یادشده سازمان اتوبوس‌رانی کاملا تعطیل است و تاکسی‌ها حق جابه‌جایی مسافر به پارک‌ها و مکان‌های تفریحی را ندارند.

معاون استاندار عنوان کرد: شهرداری‌ها موظفند بنرهای در خانه بمانیم را در بیلبوردهای سطح شهرها به منظور دادن هشدارهای لازم نصب کنند.

سالاری افزود: مجموعه هلال‌احمر و خدمات شهری و دستگاه‌های مربوطه در صبح روز 12 فروردین‌ماه با بلندگو در سطح خیابان‌ها و معابر شهر هشدارهای لازم را اعلام کنند. 

وی بیان کرد: پلیس راهور ماموریت یافته در روزهای 12 و 13 فروردین مانع هرگونه توقف خودروها در کنار جاده‌های بین‌شهری شود. گشت‌های محیط زیست، منابع طبیعی و راهداری هم مسئولیت دارند مانع توقف مردم در دامنه‌ها و کوهپایه‌ها و تفرج‌گاه‌های خارج از شهر شوند‌.

انتهای پیام/832/ش

نظر شما