شناسهٔ خبر: 3907713 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

به نمایندگی از سرافراز صورت گرفت

عیادت مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از محمدعلی کشاورز

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا وسیما به نمایندگی از رئیس رسانه ملی به عیادت محمد علی کشاورز هنرمند پیش‌کسوت عرصه بازیگری رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا وسیما به نمایندگی از رئیس رسانه ملی به عیادت محمد علی کشاورز هنرمند پیش‌کسوت عرصه بازیگری رفت. نعمتی در این دیدار در گفت‌وگویی صمیمی جویای احوال وی شد و با ابلاغ سلام سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما برای سلامتی او دعا کرد.

استاد کشاورز نیز با قدردانی از حسن توجه مسئولان رسانه ملی، از صداوسیما خواست برای آشنایی مردم دنیا با فرهنگ مردم ایران تلاش کند. وی تأکید کرد: ما با فرهنگی چند هزارساله و دینی به بزرگی اسلام باید بکوشیم مردم دنیا را با مشاهیر و افتخاراتمان آشنا کنیم.

بازیگر سریال پدر سالار از کارهایش برای عرصه هنر سخن گفت و با یادآوری روزها و شبهایی که سخت کار می‌کرد افزود: با اینکه بازنشسته هستم بیست سال است که با عشق و علاقه به صداوسیما می‌آیم و کار می‌کنم .

خالق نقشهای ماندگار در تلویزیون و سینما به هنرمندان جوان توصیه کرد به نقاط مختلف ایران سفر کنند و بافرهنگ جای جای این سرزمین آشنا شوند تا بتوانند نقش همان مردم را با همان فرهنگ بازی کنند.

استاد محمد علی کشاورز از علاقه ایرانیان به هنر نمایش و موسیقی و اهمیت کار در این دوعرصه سخن گفت و از فعالان این عرصه ها خواست تا بیشتر در این زمینه کار کنند. وی سپس به نقش صداوسیما در زندگی روزمره مردم اشاره کرد و گفت امروز مردم با تلویزیون و رادیو زندگی میکنند، روضه هایشان را از صدا و سیما گوش می‌کنند و مناسبت‌های شادشان را پای همین برنامه‌ها می‌گذرانند. ما باید برنامه‌های شاد و مناسبی برای مردم بسازیم تا آن‌ها بتوانند شادابتر و سرزنده‌تر برای این کشور کار کنند.

این هنرمند پیشکسوت از جوانان خواست برای اعتلای ادبیات کشورمان بکوشند و فقط به آشنایی با چند غزل از حافظ وسعدی یسنده نکرده بلکه با تحقیق و پژوهش بیشتر در این زمینه این ادبیات کهن را به مردم سراسر دنیا معرفی کنند.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و اهالی فرهنگ و هنر از توجه رئیس رسانه ملی و همکارانش به سلامتی وی تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما