شناسهٔ خبر: 39072927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون جان‌فشانی پاسداران و ایثارگری جانبازان است

امام‌جمعه اردکان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه روز پاسدار و جانباز، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون جان‌فشانی پاسداران و ایثارگری جانبازان است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفتگو با خبرگزاری فارس در اردکان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شعبان، ماه شادی و خوشحالی اهل‌بیت و شیعیان و محبان آن‌هاست.

وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسین (علیه‌السلام) گفت: به برکت حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اسلام حفظ‌شده است و بقا دین اسلام و مکتب پیامبر به برکت وجود آن حضرت است و اگر وجود و قیام آن حضرت نبود و اسلام را از انحراف نجات نمی‌داد چیزی از اسلام و دین باقی نمی‌ماند.

امام‌جمعه اردکان روز پاسدار را نیز تبریک گفت و افزود: حضرت امام حسین (علیه‌السلام) بزرگ پاسدار اسلام و مکتب وحی بوده است و پاسداران عزیز ما هم راه آن حضرت را رفته‌اند و باید بروند و آماده جان‌فشانی در هر میدان و موقعیتی برای اسلام باشند.

وی اظهار داشت: امام راحل عظیم‌الشأن ما به پاسدارانی این‌چنین که در همه حال آماده جان‌فشانی بودند غبطه می‌خوردند و می‌فرمودند؛ ای‌کاش من هم یک پاسدار بودم.

شاکر همچنین با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) و روز جانباز، گفت: به خودمان یادآوری می‌کنیم این امنیت، انقلاب و این دستاوردهای زیادی که داریم مدیون زحمات پاسداران، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های عزیز آن‌هاست.

وی در پایان بابیان اینکه همه ما باید قدردان این زحمات و فداکاری‌ها باشیم، گفت: اگر این جوانان عزیز در آن دوره در برابر دشمنان نمی‌ایستادند و جان، سلامتی، آسایش، شادی و خوشی زندگی خود را فدا نمی‌کردند امروز ما این امنیت و آرامش و این عزت را نداشتیم.

انتهای پیام/ 90010

نظر شما