شناسهٔ خبر: 39064225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در گفتگو با بسیج بیان شد؛

پاسداری خدمت صادقانه به مردم و انقلاب است

حجت الاسلام سیدمهران کریم پور گفت: پاسداری در اصل همان خدمت صادقانه و شجاعانه به مردم و انقلاب و حفاظت از ارزش های اسلامی و انسانی است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به جایگاه ائمه اطهار (علیهم السلام) در نزد خداوند اشاره کرد و گفت: انسان برای رسیدن به کمال باید به ریسمانی دست بزند که آن ریسمان محکم و قابل اعتماد باشد و اهل بیت (علیهم السلام) بهترین و محکم ترین ریسمان برای رسیدن به کمال هستند.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور ادامه داد: نامگذاری سالروز میلاد مسعود سید الشهدا علیه السلام به نام روز پاسدار، افتخار بزرگی است برای پاسداران و خانواده های آنها و باید از درگاه خداوند بسیار شاکر باشیم.

کریم پور افزود: پاسداری دارای معانی زیادی است، که از مهمترین آنها می توان به پاسداری از حیثیت جامعه، پاسداری از ولایت، پاسداری از امنیت و پاسداری از انقلاب اشاره کرد، که سپاه و پاسداران این مرز و بوم در عمل این ویژگی ها را از خود نشان دادند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص پاسداران گفت: پاسداران عزیز به عنوان پاسدار اسلام و قرآن کریم در همان صراط مستقیمی هستند که در نماز از خداوند طلب می کنیم.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، خاطرنشان کرد: حضور پاسداران انقلاب در میدان های مختلف ازجمله دفاع مقدس و دفاع از تمامیت ارضی کشور، پاسداری از حریم آل الله و کمک به سازندگی و محرومیت زدایی کشور و خدمت به مردم در حوادث مختلف از جمله؛ زلزله، سیل و ایام حاضر که شیوع ویروس کروناست، نشان می دهد که پاسداری در اصل همان خدمت صادقانه و شجاعانه به مردم و انقلاب و حفاظت از ارزش های اسلامی و انسانی است.

برچسب‌ها:

نظر شما