شناسهٔ خبر: 39060989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۸ فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ حیدر نعمتی معاون امور اقتصادی استاندار ایلام در بازدید از ورودی استان در شهرستان دره شهر (پل گاومیشان)، از اهتمام جدی استان در اجرای دستورالعمل فاصله اجتماعی و ممنوعیت تردد مسافران برای قطع زنجیره انتقال بیماری گفت و تصریح کرد: در این شرایط سخت همه باید به هم کمک کنیم و در این راستا همکاری مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال بیماری بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی افزود: خوشبختانه کالاها و اقلام اساسی و ضروری به اندازه کافی در استان موجود است و هیچ‌گونه دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در ملکشاهی

سرهنگ علی کرمی جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان ملکشاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجوئی‌های اولیه سارقان به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

محور خربزان- تختان در استان ایلام بازگشایی شد

نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: روز گذشته به علت طغیان رودخانه و ریزش کوه در چند نقطه، در محور خربزان- تختان مسدود شده بود که امروز با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر تمام عوامل راهداری در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی به منظور جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی مستقر هستند.

 

انتهای پیام /970821

نظر شما