شناسهٔ خبر: 39059511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاهش ۵۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز

استاندار البرز گفت: آمار اخذ شده از ۴۴ دستگاه تردد شمار نصب شده در راه های استان البرز نشان دهنده کاهش ۵۰ درصدی تردد ها در ایام تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج عزیزالله شهبازی استاندار البرز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر و تقدیر از همکاری و مشارکت کم نظیر مردم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت : از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۷ فروردین ۹۹ حدود ۷ میلیون و ۶۷۶ تردد در راه های برون شهری استان البرز ثبت شده است که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۱۴ میلیون و ۹۴۲ تردد بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط استان که بخشی از تردد شهری آن نیز از آزادراه تهرانکرجقزوین انجام می شود، گفت: بخشی از آمار مذکور مربوط به ترددهای  شهری است و تردد عبوری از استان کمتر از آمار مذکور است، به طوری که در روز ۷ فروردین وسایل نقلیه ورودی به استان ۶۷ درصد و تردد خروجی از استان ۶۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه متناسب با تصمیم گیری ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت هایی برای تردد در راه های استان در نظر گرفته شده، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ب

نظر شما