شناسهٔ خبر: 3903112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه موسسات فرهنگی قرآن و عترت در البرز

تواشیح، قرائت قرآن، نغمات مختلف، هم خوانی و تک خوانی توسط گروه حفاظ جامعه القرآن اهل بیت استان تهران که از مهمانان ویژه این مراسم هستند برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری نخستین محفل انس با قرآن کریم ویژه موسسات فرهنگی قرآن و عترت با همکاری اتحادیه تشکل های قرآنی استان البرز در مسجد جامع رجایی شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، محمود دهقاندار خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی استان اولین محفل تخصصی انس با قرآن با عنوان بانوی نور در 13 اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان برجسته و بین المللی کشوری و استانی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری اینگونه محافل را انس بیشتر با قرآن عنوان کرد و افزود: اگر انسان از قرآن فاصله بگیرد احساس خوشبختی و سعادت نخواهد کرد اما انس با قرآن احساس آرامش و لذت می بخشد.

وی با بیان اینکه برگزاری محافل قرآنی و مذهبی در روشنفکری قشر عظیم جوانان مؤثر است، عنوان داشت: حضور جوانان در اینگونه محافل روشنگری، هدایت و بیداری آنان را نسبت به بسیاری از مسائل به دنبال دارد.

دهقاندار در ادامه به اجرای هم زمان و مجزای بانوان و آقایان اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار محفل انس همزمان و مجزای بانوان و آقایان و با حضور بیش از 30 موسسه فعال در این کرسی تلاوت برگزار می شود و انتظار می رود بیش از 1000 نفر از علاقمندان در این محفل شرکت نمایند.

وی اجرای برنامه های متنوع اشاره کرد و افزود: تواشیح، قرائت قرآن، نغمات مختلف، هم خوانی و تک خوانی توسط گروه حفاظ جامعه القرآن اهل بیت استان تهران که از مهمانان ویژه این مراسم هستند برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32704222 تماس بگیرند و یا به نشانی: کرج،خیابان هفتم گوهردشت مسجد جامع رجایی شهر مراجعه نمایند.

نظر شما