شناسهٔ خبر: 38987604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فداکاری ستاره های بارسلونا در بحران کرونا

ورزش سه

ستاره های بارسلونا با درخواست مدیریت باشگاه مبنی بر کاهش موقت دستمزدهایشان موافقت کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شیوع ویروس کرونا در اروپا و به خصوص کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا باعث لغو موقت مسابقات فوتبال شده و همین امر ضربات مالی شدیدی را به باشگاه ها زده است. نشریه آ.اس مدعی شد جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا، با بازیکنان ارشد این تیم صحبت کرده و از آنها خواسته اوضاع را درک کرده و با درخواست برای کاهش موقت حقوق شان موافقت کنند.

طبق ادعای این نشریه مذاکرات مدیریت باشگاه با بازیکنان مثبت بوده و آنها پذیرفته اند از بخشی از دستمزدشان برای کمک به باشگاه در این شرایط موافقت کنند تا بارسلونا بتواند از این مقطع بحرانی و عجیب به سلامت عبور کند.

شیوع ویروس کرونا باعث قطع شدن درآمدهایی مانند حق پخش و فروش بلیت استادیوم شده و همچنین با توجه به تعطیل بودن اماکن عمومی، آنها از درآمدهایی همچون بازدید عموم از موزه، فروشگاه های رسمی و مواردی از این دست نیز محروم شده اند.

ابتدای هفته جلسه ای میان اعضای مدیریتی باشگاه به صورت ویدئویی برگزار شده و آنجا جوزپ ماریا بارتومئو به گوش اعضا رسانده خسارات حاصل از این ویروس جبران ناپذیر بوده و به برنامه ریزی جدیدی برای ایجاد تعادل در صورت مالی باشگاه نیاز دارد. اخبار حاکی ازجلسه مدیریت بارسا با بازیکنانی چون لیونل مسی، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و مارک آندره تراشتگن بود و به نظر این مذاکرات رضایت بخش بوده است. در حال حاضر اخباری مبنی بر احتمال رخ دادن شرایطی مشابه در دیگر باشگاه های اروپایی نیز منتشر شده است.

نظر شما