شناسهٔ خبر: 38963493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خبر خوب| خرید دستگاه‌های ضدعفونی و تب‌سنج توسط خیران طرقبه- شاندیز

پویش مردمی در طرقبه- شاندیز در راستای کمک به پیشگیری و درمان کرونا، با جمع‌آوری کمک‌های نقدی، خرید و اهدای تجهیزات و امکانات پزشکی توسط خیران نیک‌اندیش و خدمات‌رسانی نیروهای جهادی در حال فعالیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه- شاندیز، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور طرقبه- شاندیز با پیشینه‌ای سرشار از مهربانی، محبت، صفا، صمیمیت و هم‌نوع دوستی همراه با گذشته‌ای پربار از نیک‌اندیشی و خیرخواهی همراه با افتخارات مذهبی و قرآنی، این روزها در پی شیوع ویروس کرونا، با تمام توان به میدان آمده‌اند و از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، مرد و زن در صف اول مبارزه با این ویروس هستند.

پویش مردمی طرقبه- شاندیز که در راستای کمک به پیشگیری و درمان کرونا با حمایت‌های مردمی و پشتیبانی مسؤولان این شهرستان به مدت دو هفته است که در این شهرستان در حوزه مشارکت‌های اجتماعی با جذب کمک‌های مالی مستقیم مردمی، فعالیت نیروهای جهادی با کمک به مسؤولان، پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان در قسمت‌های مختلف با خدمات‌رسانی و اجرای تصمیمات و تدابیر در این شهرستان و خیران نیک‌اندیش با خرید و اهدای تجهیزات و لوازم بهداشتی به شبکه بهداشت و درمان در حال فعالیت است.

 تاکنون در بخش کمک‌های مالی مستقیم مردمی که به صورت افتتاح شماره حساب متمرکز با شماره کارت مشخص اطلاع‌رسانی شده، ۲۴ میلیون تومان جمع‌آوری شده که همشهریان طرقبه- شاندیز در این بخش از ۵۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی کرده‌اند.

براساس اولویت‌بندی و نیازسنجی انجام شده توسط شبکه بهداشت و درمان طرقبه- شاندیز،  در بخش‌های بهداشت، درمان و معیشت این شهرستان، کمک‌های نقدی مردمی هزینه و گزارش عملکرد به صورت روزانه به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

یکی از خیران نیک‌اندیش این شهرستان نیز سه دستگاه ضدعفونی کننده محیط به ارزش ۷۳ میلیون تومان برای استفاده در بیمارستان شریعتی طرقبه که محل درمان بیماران کرونایی است، اهدا کرد‌.

همچنین پنج دستگاه تب‌سنج به ارزش ۷ میلیون تومان که مورد نیاز مراکز درمانی زیرمجموعه  شبکه بهداشت، درمان و اورژانس‌های طرقبه- شاندیز بود توسط خیران نیک‌اندیش خریداری و اهدا شد.

یک عدد دستگاه استرلیزه برای ماسک‌های تولیدی کارگاه‌های طرقبه- شاندیز توسط یکی از خیران نیک‌اندیش خریداری و در اختیار پویش مردمی این شهرستان قرار گرفت‌.

اهدای یک عدد کانکس، مواد ضدعفونی کننده،  لباس و اهدای یک هزار عدد ماسک توسط یک خانواده برای گرامیداشت یاد مرحوم شان به بیمارستان شریعتی، از دیگر موارد کمک‌های خیران نیک‌اندیش در پویش مردمی طرقبه- شاندیز است.

همچنین در اقدامی خداپسندانه، اصناف طرقبه- شاندیز در قالب اتحادیه آبمیوه و بستنی روزانه تعدادی پک آبمیوه و خوراکی بسته‌بندی شده در اختیار بیمارستان شریعتی طرقبه قرار می‌دهند.

با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط مسؤولان، نیاز طرقبه- شاندیز در یک ماه آینده، حداقل ۱۶۰ میلیون تومان امکانات و تحهیزات در حوزه خدمات درمانی و منابع مالی است تا نیازهای اولیه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در تامین ژل‌های ضدعفونی کننده دست و محیط، انواع دستکش، ماسک و سایر تجهیزات و اقلام مشخص شده، تامین شود.

انتهای پیام/70031

نظر شما