شناسهٔ خبر: 38960982 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

تردد نیمه سنگین در خروجی های پایتخت

پلیس راه از ترافیک نیمه سنگین در خروجی های پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

 پلیس راه از ترافیک نیمه سنگین در خروجی های پایتخت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، صبح شنبه و در حالی که به علت جلوگیری شیوع کرونا توصیه و دستور اکید از سوی وزارت بهداشت صادر شده است که همه هموطنان در منزل بمانند و از سفر و ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند، همچنان مشاهده می‌شود که برخی هموطنان سودی سفر در سر دارند و سبب ترافیک در خروجی‌های پایتخت شده‌اند.

گفتنی است که طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا همه مبادی ورودی و خروجی شهرها، پایانه‌های مسافری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن کنترل می‌شود و از تردد مسافران در صورت داشتن علامت بیماری کرونا جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ قباد قیطاسی، رئیس پلیس راه غرب استان تهران در تشریح وضعیت ترافیکی غرب این استان اظهار داشت: در برخی مقاطع محورهای مواصلاتی غرب تهران از جمله تهران-قم و تهران-ساوه شاهد ترافیک نیمه سنگین خودروها هستیم.

وی افزود: در آزادراه تهران- ساوه خروجی تهران به ویژه در محدوده پلیس راه نیز ترافیک به صورت نیمه سنگین در جریان است.

قیطاسی بیان داشت: هم اکنون محور شهریار- تهران و ملارد- شهریار نیز ترافیک نیمه سنگین دارد.

سرهنگ سیاوش محبی، رئیس پلیس راه شرق استان تهران نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر محور هراز در محدوده‌های خروجی تهران، پردیس و محور مواصلاتی منتهی به لواسان و رودبار قصران دارای ترافیک نیمه سنگین اما روان است.

وی ترافیک در محور امام رضا (ع) را عادی و روان دانست و افزود: هرچقدر از شهر تهران دورتر می‌شویم، از سنگینی ترافیک کاسته می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما