شناسهٔ خبر: 38851942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

توزیع بسته معیشتی سپاه انصارالمهدی(عج)جهت حمایت از اقشار بی بضاعت

به همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ،۲۸۰۰بسته معیشتی در بین خانواده های کم درآمد و محروم استان توسط حوزه های مقاومت توزیع گردید.

صاحب‌خبر -
سیدشمس الدین موسوی؛ معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه سپاه برای مبارزه با کرونا همواره در کنار مردم و به فکر تامین معاش مردم بوده است، اظهار داشت:سپاه استان با پشتیبانی سازمان بسیج مستضعفین کشور در راستای حمایت از اقشار محروم و کم برخوردار جامعه که در هفته‌های اخیر، به‌واسطه تعطیلی مشاغلشان درآمدشان کم شده، ۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در میان این خانواده‌ها توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از بسته‌های معیشتی به ارزش ۵ میلیون ریال شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تن ماهی و روغن بودند که بحمدالله میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
 


معاون اجرایی سپاه استان افزود: سپاه و بسیج آمادگی دارد تا از تمام ظرفیت خود در جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در این استان استفاده کند.

موسوی در پایان از همکاری مردم زنجان با مسئولان این استان قدردانی کرد و از آن‌ها خواست تا با ماندن در منازل، به ریشه‌کن شدن زودتر ویروس کرونا کمک کنند.

نظر شما