شناسهٔ خبر: 38760276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه، ۲۰ اسفند ۹۸

این بخش خبری با خبر راهیابی چهار نماینده ایران به جدول بخت مجدد مسابقات بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 در ادامه این رقابتهاکه به میزبانی امان پایتخت اردن برگزار می‌شود، دیشب در مرحله یک چهارم پایانی، امید احمدی‌صفا در ۵۲ کیلوگرم برابر نماینده ازبکستان و دانیال شه‌بخش و اشکان رضایی در اوزان ۵۷ و ۶۳ کیلوگرم مقابل حریفانی از قزاقستان نتیجه را واگذار کردند و راهی جدول بخت مجدد شدند، ضمن اینکه در ۷۵ کیلو شاهین موسوی، نخستین دیدار خود را در این جدول با برتری مقابل نماینده ازبکستان پشت سر گذاشت.
فردا در ادامه رقابت‌های جدول بخت مجدد، احمدی‌صفا با نماینده استرالیا، رضایی با بوکسور تاجیکستان، شه‌بخش با حریفی از هنگ‌کنگ و موسوی با نماینده مغولستان به روی رینگ می‌روند و در صورت برتری مقابل حریفان خود، به المپیک توکیو راه می‌یابند.

محمدحسن انصاری فرد که از شهریور امسال (۹۸) مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شد در گفتگو با رسانه‌ها از سمت خود استعفا کرد.
{$sepehr_media_۲۷۴۷۴۱_۴۰۰_۳۰۰}

نشست هیات رئیسه فدراسیون هاکی با تست احتمال مبتلا به ویروس کرونا برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش در نامه‌ای به مدیرانِ کلِ استان‌های سراسر کشور دستور داد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی اماکن ورزشی تا پایان سال، ترتیبی اتخاذ شود تا اجاره‌بهای این اماکن تا پایان سال جاری از مستاجرین اخذ نشود.

آغاز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه امشب با دو بازی

در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای، بامداد امروز در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها؛ دنور ناگتس - تیم سوم کنفرانس غرب - در حضور تماشاگرانش به مصاف میلواکی باکس - صدرنشین کنفرانس شرق رفت و در پایان با نتیجهء ۱۰۹ به ۹۵ حریف خود را شکست داد تا دوازدهمین باختِ این تیم و چهل و سومین بردِ خود را رقم بزند.
در دیگر بازی جذاب امروز (سه شنبه)، آتلانتا هاوکس در پایان وقت اضافۀ دوم، ۱۴۳ به ۱۳۸ شارلوت هورنتس را از پیش رو برداشت که در این دیدار ترِی یانگ - گارد هاوکس تا با ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۶ پاس منجر به امتیاز، نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت، اما در آنسوی میدان تلاش‌های تری روزیِر - گارد هورنتس برای جلوگیری از باخت این تیم، با وجود ثبت ۴۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به امتیاز، ثمری نداشت.
در آخرین دیدار امروز نیز، تورنتو راپترز - تیم دوم جدول کنفرانس شرق ۱۰۱ به ۹۲ مقابل یوتا جاز به پیروزی رسید؛ و گزارشی ادامه تمرینات قهرمانان ورزشی کشورمان با وجود شیوع ویروس کرونا دیگر عناوین این بخش خبری بود.

نظر شما