شناسهٔ خبر: 38561581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ملاقات عمومی رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در هفته جاری لغو شد

روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی با صدور اطلاعیه‌ای از لغو ملاقات عمومی رئیس‌کل دادگستری استان به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی بر اساس مصوبه کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس استان و به‌منظور جلوگیری از اجتماع عموم و در راستای حفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه قضایی و همچنین اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات پیشگیرانه لازم، ملاقات عمومی مراجعین با رئیس‌کل دادگستری استان و روسا و دادستان‌های کلیه حوزه‌های قضایی در هفته جاری، برگزار نخواهد شد و شهروندان محترم و هم استانی‌های عزیز در این ایام می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با مراجعه به سایت اینترنتی دادگستری کل استان به نشانی: http://www.dadgostari-kl.ir  با رئیس‌کل دادگستری استان در میان گذاشته و از نتیجه بررسی تقاضای خود مطلع شوند.

شایان‌ذکر است پیش‌ازاین، ملاقات مردمی با رئیس‌کل دادگستری و مدیران قضایی شهرستان‌های استان، جهت طرح و  بیان مسائل و مشکلات قضایی در روزهای دوشنبه هر هفته و از ساعت سی/هفت صبح لغایت ۱۴ همان روز انجام می‌شد.

همچنین بر اساس مصوبه شورای معاونین دادگستری کل استان در نشست صبح امروز ساعت کاری کلیه کارکنان شاغل در تمامی حوزه‌های قضایی استان- اعم از دادگستری‌ها، دادسراها، دادگاه‌های بخش و شوراهای حل اختلاف استان- کاهش یافت.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان بابیان اینکه این تصمیم در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا (کووید ۱۹) اتخاذشده؛ تصریح کرد؛ با عنایت به تصمیم کارگروه‌های ملی و استانی ویژه کنترل و مراقب از شیوع کروناویروس، شورای معاونین دادگستری کل استان نیز پس از تشکیل جلسه در صبح امروز با در نظر گرفتن اهمیت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه قضایی، ساعت کاری تمامی بخش‌ها و حوزه‌های قضایی را  از مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ تا اطلاع ثانوی از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳/۳۰ مصوب و اعلام کرد.

نوری همچنین با تأکید بر اینکه ساعت کاری پرسنل شرکتی و مشاغل کارگری از ساعت ۸ صبح  لغایت ۱۴ است، خاطرنشان کرد: با توجه به‌ضرورت پرهیز از اطاله دادرسی و جلوگیری از تجدید بی‌مورد اوقات رسیدگی مقرر و از پیش تعیین‌شده، شایسته است مدیران قضایی تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ و تمهیدات مقتضی را برای حصول نتیجه مطلوب اجرا نمایند.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان در ادامه همچنین با اشاره به تغییر ساعت کاری در نظر گرفته‌شده، امتیازات کاهش مدت‌زمان و ساعت کاری به اعتبار امتیازات حاصل از جانبازی، معلولیت، داشتن فرزند زیرشش سال یا شیرخوار و ... را طول مدت‌زمان اجرای این مصوبه کأن لم یکن و غیرقابل اعمال عنوان و افزود: اجرای دستورالعمل مربوط به تعیین تکلیف پرونده‌های معوق  کماکان به قوت خود باقی اعلام کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما