شناسهٔ خبر: 38560250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ جهانی کاراته وان| عباسعلی برای طلا و پورشیب برای برنز می جنگند

دو نماینده شایسته کشورمان به دیدار فینال و رده بندی سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2020 راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان دومین روز لیگ جهانی کاراته وان سالزبورگ اتریش، تیم ایران موفق شد دو نماینده را راهی دیدار فینال و رده‌بندی کند.

حمیده عباسعلی در سنگین وزن بانوان موفق شد با شکست دادن تمامی رقبا به دیدار فینال راه یابد و ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن 68+کیلوگرم، حمیده عباسعلی ۵ بر صفر الساندرا استوبلوا از بلغارستان را شکست داد. سپس ۳ برصفر چنیز جمی از تونس را مغلوب کرد. در سومین مبارزه 2 بر صفر صوفیا برولتسوآ از قزاقستان را برد و به نیمه نهایی رفت.
او در این مرحله 4 بر 3 بر ماریا تورس گارسیا از اسپانیا پیروز شد و فینالیست شد.

عباسعلی فردا برای کسب مدال طلا به مصاف سیلیو فراکوتی از ایتالیا می رود.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب نماینده ایران بود. او ابتدا 2 بر صفر برایان تیمرمانس از هلند را برد و در مبارزه دوم هم با همین نتیجه تامور اسلیمانی از تونس را مغلوب کرد. سپس موفق شد ۳ بر 2 ایگور چیخمارف از قزاقستان را شکست دهد و راهی دور نیمه نهایی شود.

پورشیب در این مرحله 3 بر یک مغلوب ایوان وسیچ از کرواسی شد و به دیدار رده بندی راه یافت و فردا برای کسب مدال برنز به مصاف کنجی گریلون فرانسوی می رود.

رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم، ۹ بر یک استفانی دلیما از برزیل را در اولین مبارزه شکست داد. در دومین دیدار پس از تساوی 5 بر 5 مقابل نایلیا گاتالینا از روسیه با رای داوران در هانتی برنده تاتامی شد. در ادامه 3 بر 2 نتیجه را به یین ژیااویان از چین واگذار کرد و با شکست حریف چینی مقابل مروه کوبان از ترکیه، رزیتا علیپور شانس حضور در ادامه رقابتها را از دست داد.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده ابتدا ۲ بر یک باباکار سک از اسپانیا 3 بر صفر از سد سلیم بندیاب از فرانسه گذشت. در مبارزه سوم یک بر صفر نتیجه را به برایان ایر آمریکایی واگذار کرد و با توجه به راه یافتن این حریف به فینال، گنج زاده هم در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد.

او در این گروه 5 بر 2 مغلوب دانیل گایسینسکی از کانادا شد و از دور رقابتها کنار رفت.

انتهای پیام/

نظر شما