شناسهٔ خبر: 38556697 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

علم بیگی مطرح کرد؛

توزيع گسترده شوينده ها با نرخ مصوب

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس انجمن تولیدکنندگان مواد شوینده ایران از توزیع مایع دستشویی و ژل های ضدعفونی کننده دست با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار، ایستگاه های مترو، فروشگاه ها، داروخانه ها و غیره خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «بختیار علم بیگی» افزود: خوشبختانه در حال حاضر به وفور مایع دستشویی و دیگر شوینده ها در کشور تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.
وی اظهارداشت: اگر در جایی از کشور کمبودی در این زمینه اعلام شود بلافاصله تولید کنندگان کمبودها را جبران خواهند کرد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان مواد شوینده ایران گفت: ژل ضد عفونی کننده دست با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی ستاد تنظیم بازار از هفته آینده در تمامی فروشگاه ها، داروخانه ها، میادین میوه و تربار، مترو و در یک کلام مکان های پرتردد توزیع خواهد شد.
وی افزود:طبق معمول ژل ضدعفونی کننده دست بوسیله شرکت های دارویی تولید و به بازار مصرف عرضه می شد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان مواد شوینده اظهارداشت: با توجه به امکاناتی که شرکت های تولیدکننده مواد شوینده در اختیار دارندبا سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت هماهنگ شده که این واحدها هم نسبت به تولید این محصول اقدام کنند.
وی ادامه داد: این سازمان در مدت 24 ساعت برای واحدهای مزبور پروانه موقت صادر تا به سرعت ژل های ضدعفونی کننده دست را تولید و به بازار مصرف عرضه کنند.
علم بیگی ضمن اشاره به تعیین نرخ مصوب برای ژل های ضد عفونی کننده و دیگر شوینده ها گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت مصوب این کالاها را از روز شنبه بر روی سایت 124.ir درج خواهدکرد.
وی افزود: اگر این محصولات بالاتر از قیمت مصوب عرضه شوند شهروندان می توانند در همان سایت نسبت به ثبت شکایت اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، رئیس انجمن تولیدکنندگان مواد شوینده یادآورشد: شوینده ها و ژل های ضدعفونی کننده دست از طریق شرکت های پخش معتبر در سطح فروشگاه های بزرگ، داروخانه ها، میادین میوه و تره بار، مغازه ها و غیره توزیع و در ضمن قیمت این محصولات نیز به شدت کنترل می شود.

نظر شما