شناسهٔ خبر: 38540737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مهد‌های کودک و مراکز روزانه بهزیستی استان ایلام تا ۱۲ اسفندماه تعطیل است

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: تداوم تعطیلی مهد‌های کودک و مراکز روزانه بهزیستی ایلام تا ۱۲ اسفندماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

زهرا همتی  در حاشیه نشست قرارگاه زیستی استان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم  در ایلام اظهار داشت: با هماهنگی انجام‌گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای ارتقای سلامت کودکان، جامعه هدف و مربیان، فعالیت تمامی مهدهای کودک، مراکز روزانه و نیروهای طرح مراقبین، ویزیت در منزل و تسهیلگران طرح توان‌بخشی مبتنی بر جامعه (cbr) تا 12 اسفندماه تعطیل اعلام می‌شود.

به‌گفته زهرا همتی، این تعطیلی شامل تمامی مهدهای کودک، مراکز توان‌بخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی ایلام و نیروهای طرح مراقبین و‌ ویزیت در منزل و (cbr) در تمامی شهرستان‌های استان است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: به کلیه مهدهای کودک و مراکز روزانه و شبانه غیردولتی تحت نظارت بهزیستی نیز اعلام‌شده تا به‌منظور ارتقا سلامت کودکان و مددجویان و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام‌های بهداشتی و ضدعفونی لازم را انجام دهند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته جاری

 پیش‌از این نیز قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در نشست قرارگاه امنیت زیستی استان  اظهار داشت: در جهت پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان مدارس به مدت سه روز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه و دانشگاه‌های استان به مدت یک هفته از شنبه تا پایان هفته تعطیل هستند.

استاندار ایلام به شهروندان ایلامی توصیه کرد و گفت: پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از استرس و بی توجهی یه شایعات بهترین راه غلبه بر کرونا ویروس است.

وی در ادامه افزود: بدون شک ملت ایران کرونا ویروس را شکست می‌دهند.

انتهای پیام/891/ی

نظر شما