شناسهٔ خبر: 38535074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شاه علیدوست: می‌توانستیم صنعت نفت را شکست بدهیم / تیم ما آبدیده شده است

کاپیتان سایپا درباره بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود. بچه‌های ما بد نبودند ولی در مقاطعی از بازی اشتباهاتی داشتیم که باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، روزبه شاه‌علیدوست، کاپیتان تیم سایپا تهران پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی بود. بچه‌های ما بد نبودند ولی در مقاطعی از بازی اشتباهاتی داشتیم که باعث شد این نتیجه رقم بخورد.  

شاه علیدوست در ادامه با اشاره به نقش بازیکنان در رقم خورد این نتیجه توضیح داد: ما بازیکنان اشتباهات فردی‌ای که نتیجه را تحت تاثیر قرار داد. این باخت تقصیر ما بازیکنان بود. مربیان ما نکات فنی را گوشزد کرده بودند و اگر با دقت‌تر می بودیم، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و برنده بازی باشیم. 

کاپیتان سایپا در مورد آینده این تیم اضافه کرد: با یکی دو برد شرایط ما درست می‌شود ولی باید به این بردها برسیم باید بیشتر تمرکز کنیم و بیشتر دقت کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

از شاه علیدوست در رابطه با جوان بودن سایپا و تاثیر این عامل در رتبه نه چندان مناسب نارنجی پوشان پرسیدیم که او در این زمینه بیان کرد: بله می توان گفت که تیم ما در نیم فصل تیم جوانی بود، ولی ما 15 بازی در نیم فصل انجام دادیم و در جام حذفی هم بوده  ایم و فکر می کنم حالا به مرزی رسیده ایم که آبدیده شده ایم. به نظرم ربطی به جوان های تیم ندارد و برخی اشتباهات از طرف باتجربه های تیم رخ داده است.  امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا در آینده شرایط بهتری برای تیم رقم بزنیم تا شرمنده کادر فنی و زحماتی که می کشند را بدهیم.

نظر شما