شناسهٔ خبر: 38526220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسکولز: باعث تعجب است که چرا هیچ تیم دیگری برای خرید فرناندز اقدام نکرده یا چرا ما در تابستان او را به خدمت نگرفتیم

احمدرضا بختیاری

اسکولز به تمجید از هافبک پرتغالی شیاطین سرخ می پردازد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از پیروزی منچستریونایتد در مقابل کلوب بروخه و گلزنی برونو فرناندز در برابر بروخه، هافبک افسانه‌ای شیاطین سرخ به تمجید از هافبک فعلی این تیم می پردازد.

به گزارش BT Sport، پل اسکولز درباره عملکرد منچستریونایتد در برابر کلوب بروخه و تاثیر برونو فرناندز بر روی عملکرد این تیم می گوید:

شب بی نقصی بود و شاهد نمایش خیلی خوبی بودیم. فرناندز فوق العاده بود و سرعت بازی را کنترل می کرد. به نظر می رسد که فرناندز تیم را زنده کرده است. او از تیمی که در برخی مواقع بازی هایش تماشایی و هیجان انیگز نبود، تیمی هیجان انگیز و تماشایی ساخته است. وقتی بازیکنی مانند فرناندز را به تیم خود می آورید، چنین بازیکنی موجب پیشرفت دیگر بازیکنان نیز می شود. معمولا وقتی بازیکنی از کشوری دیگر می آید، هماهنگی او کمی زمان می برد اما خوشبختانه او خیلی سریع با تیم هماهنگ شد و امیدوارم فرم فعلی خود را تا آخر فصل حفظ کند.

وی در ادامه افزود:

چه چیزی در مورد فرناندز را دوست دارم؟ تقریبا همه چیز، خلاقیت و آگاهی او از میدان بازی. قبل از رسیدن توپ به فرناندز، او می داند که بازیکنانی در اطرافش قرار دارند. فرناندز بازیکن حیرت انگیزی است. باعث تعجب است که چرا هیچ تیم دیگری برای خرید او اقدام نکرده یا چرا ما در تابستان او را به خدمت نگرفتیم.

اسکولز، برونو فرناندز را با هافبک منچسترسیتی، کوین دی بروین مقایسه می کند و می گوید:

وقتی به فرناندز فکر می کنم، تنها بازیکنی که می توانم به آن فکر کنم و در کنار فرناندز قرار دهم، کوین دی بروین از منچسترسیتی است. دی بروین بهترین بازیکن لیگ برتر است اما فرناندز نیز در سطح او قرار دارد.

نظر شما