شناسهٔ خبر: 38526146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سولسشر: مطمئن نبودم که آیا دفعه بعدی که فرد گلزنی کند، زنده خواهم بود یا نه!

احمدرضا بختیاری

سرمربی نروژی شیاطین سرخ به تمجید از هافبک برزیلی تیمش می پردازد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از ساعت 23:30 پنجشنبه، دو تیم منچستریونایتد و کلوب بروخه در چارچوب رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 5-0 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد درباره پیشرفت بازیکنان منچستریونایتد در ماه اخیر و بازگشت مصدومان تیم می گوید:

بازیکنان زیادی هستند که پیشرفت کرده‌اند. اسکاتی برگشته و بهبود یافته است. اما درباره فرد، من مطمئن نبودم که آیا دفعه بعدی که او گلزنی کند، زنده خواهم بود یا نه، زیرا او موقعیت های زیادی را بری گلزنی داشته است! یکی از گل ها با پای راست و گل دیگر با پای چپ، البته این یک شوخی مداوم بین من و فرد بوده است. فرد با گلی که به ثمر رساند، ما را خیلی خوشحال کرد.

سولسشر درباره خرید های جدید منچستریونایتد یعنی اودیون ایگالو و برونو فرناندز نیز می گوید:

امشب خیلی خوشحالم. کاملا بدیهی است که در این زمان بازیکنان ما به صورت چرخشی به میدان می روند اما هنگامی که گلزنی می کنید و اینگونه بازی می کنید، قطعا اعتماد به نفس بیشتری را کسب خواهید کرد. آن ها با شروع درخشان خود، هدف درستی را دنبال کردند و موقعیت های زیادی ایجاد کردند و هنگامی که بروخه 10 نفره شد، بازی به صورت کم و بیش به پایان رسید. هنگامی که ما 1-0 پیش افتادیم و تیم حریف 10 نفره شد، این عامل به ما کمک کرد اما ما هنوز هم در برابر تیمی بازی می کردیم که تمامی بازیکنانش در محوطه جریمه جمع شده بودند، با این حال ابتکار عمل ما در محوطه جریمه آن ها خوب بود.

از سولسشر سوال شد که آیا این بهترین عملکرد منچستریونایتد در نیمه اول یه مسابقه در فصل جاری بوده که او اینگونه پاسخ داد:

گفتن این حرف دشوار است. ما در برابر منچسترسیتی در بازی خارج از خانه (در لیگ برتر) نیز چندین فرصت خوب گلزنی را ایجاد کردیم و منصفانه باید بگوییم که در نیمه اول آن بازی نیز خوب ظاهر شدیم.

نظر شما