شناسهٔ خبر: 38524403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پرسپولیس 3 - شهر خودرو 1؛ تثبیت صدرنشینی با درخشش رادوشوویچ و ترابی

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- پرسپولیس با غلبه بر شهرخودرو موقعیت خود را در جدول مستحکم‌تر از قبل کرد.
به گزارش آریا، در چارچوب رقابتهای هفته بیست و یک لیگ، دو تیم مدعی پرسپولیس و شهرخودرو از ساعت 18:30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به دیدار هم رفتند. پرسپولیس در این بازی آغازی طوفانی داشت و تا دقیقه 16 موفق شد 2 بار دروازه حریف را باز کند ولی پس از آن عطش سرخپوشان خوابید و بازیکنان شهرخودرو بر توپ و میدان مسلط شدند و چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند تا اینکه در نیمه دوم فرشاد فرجی زننده تک گل پیروزی بخش شهرخودرو در بازی رفت یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد تا نماینده استان خراسان با امیدواری بیشتری به سمت دروازه پرسپولیس حمله کند ولی این پرسپولیس بود که توانست از موقعیتهای خود استفاده کند و مهدی ترابی در محوطه جریمه به خطا سرنگون شد و خود این بازیکن، پنالتی را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس 3 بر یک از حریف پیش بیافتد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
پرسپولیس با این برد 44 امتیازی شد و در روزی که استقلال شکست خورد و سپاهان متوقف شد این تیم با غلبه بر یکی دیگر از تیمهای بالای جدول یعنی شهرخودرو توانست از سایر مدعیان فاصله بگیرد و امید زیادی برای قهرمانی داشته باشد.
ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، بشار رسن (دقیقه 84- کریستین اوساگونا) ، مهدی ترابی ( دقیقه 90- مهدی ترابی) و علی علیپور(دقیقه 93- امید عالیشاه)
ترکیب شهر خودرو
سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، روح‌الله سیف‌اللهی، اکبر صادقی، حسین مهربان (دقیقه 60- محمد قاضی)، علی نبی‌زاده (دقیقه 71- علی طاهران)، محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی (دقیقه 78- میرسلاو اسلاو) و حسین مرادمند
دقایق حساس:
دقیقه 3: ضربه کاشته تماشایی سیف اللهی با واکنش خوب رادوشویچ به کرنر رفت.
دقیقه 9 (گل اول پرسپولیس) علی علیپور با فرار عالی خود صاحب فرصت شد و توپ را به مهدی ترابی رساند و این بازیکن با تاثیرگذاری خوب وحید امیری را در موقعیت مناسب قرار داد تا او دروازه شهرخودرو را باز کرد.
دقیقه 16 ( گل دوم پرسپولیس) در دقایقی که پرسپولیس سراسر حمله بود با همکاری نوراللهی و امیری توپ به بشار رسن رسید و این بازیکن با شلیک محکم گلزنی کرد.
دقیقه 43: باز هم رادوشویچ با واکنش خوب خود فرصت مناسبی را از شهرخودرو گرفت.
دقیقه 45: با پاس قاسمی نژاد، حسین مهربان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گفت که رادوشویچ با کمک مدافعین این فرصت را از حریف گرفت.
دقیقه 52 ( گل اول شهر خودرو) ضربه کاشته سیف اللهی با ضربه سر فرشاد فرجی گل اول شهرخودرو را رقم زد.
دقیقه 65 ( گل سوم پرسپولیس) مهدی ترابی با خطا در محوطه جریمه سرنگون شد و خود این بازیکن پنالتی را تبدیل به گل کرد.
دقیقه 85: ضربه سر محمد قاضی با واکنش خوب رادوشویچ به کرنر رفت.
دقیقه 89: این بار نوبت اسلاو بود که با ضربه سر آمادگی رادوشویچ را امتحان کند که این بازیکن هم موفق به گلزنی نشد.

نظر شما