شناسهٔ خبر: 38504287 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص ۳۰ درصد از امکانات بیمارستان شهرستان مرند برای مقابله با ویروس کرونا

فرماندار مرند از اختصاص ۳۰ درصد از امکانات بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری شهرستان مرند برای افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شوند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  گرشاسبی فرماندار مرند در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان مرند  از اختصاص ۳۰ درصد از امکانات بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری شهرستان مرند برای افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شوند خبر داد.

 گرشاسبی با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه هیچ فرد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان مرند مشاهده نشده است گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی با تمامی امکانات خود در شهرستان آماده مبارزه با این ویروس هستند.

او گفت: ۳۰ درصد از امکانات بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری شهرستان مرند اعم از تخت و تمامی تجهیزات پزشکی برای تحت نظر داشتن بیماران احتمالی در نظر گرفته شده است.

فرماندار مرند همچنین از تعطیلی جمعه بازار این شهرستان خبر داد و افزود: برابر دستورالعمل‌های بهداشتی و به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری تمامی اجتماعات غیرضروری شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد.

گرشاسبی افزود: برگزاری مجالس ترحیم در مساجد شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ارتکاب تخلف، هیئت امنای مساجد و صاحبین عزا باید پاسخگو باشند.

او بر کنترل ورودی‌های شهرستان تاکید کرد و گفت: مسافران ورودی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی و شخصی در مبادی ورودی شهرستان توسط تیم پزشکی مستقر شده تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

گرشاسبی همچنین بر ممنوعیت ارائه قلیان در قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های شهرستان تاکید و گفت: بازرسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت مستمر بر عدم ارائه قلیان و همچنین بر بهداشتی بودن رستوران‌ها نظارت داشته باشند.

فرماندار مرند گفت: مردم شهرستان مرند در صورت مشاهده فردی مشکوک به بیماری کرونا بلافاصله با شماره ۴۲۲۳۸۱۴۷ تماس بگیرند و مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام/ک

نظر شما