شناسهٔ خبر: 38496954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آخرین متهم قتل جوان رابری خود را به دستگاه قضائی معرفی کرد

رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر گفت: آخرین متهم قتل جوان رابری که در محور ساردوئیه به رابر به ضرب گلوله اسلحه شکاری کشته شده بود، خود را به دستگاه قضائی معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جعفری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تیرماه سال جاری پس از وقوع یک فقره قتل در منطقه ساردوئیه، بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و در همان روز های اولیه پس از حادثه یکی از عوامل قتل در رابر بازداشت شد.

 این مقام قضائی اعلام کرد: تحقیقات فنی وقضائی در این رابطه ادامه داشت و در نهایت در یک عملیات منسجم از سوی پلیس، 4 نفر دیگر از عوامل اصلی قتل که همگی آنان جوان و در رده سنی 20 تا 28 سال قرار دارند در محل مخفیگاهشان در شهر کرمان دستگیر شدند.

 جعفری گفت: آخرین عامل موثر در قتل جوان رابری صبح امروز با رایزنی‌های صورت گرفته توسط رئیس حوزه قضایی، وکیل پرونده و خانواده متهم پس از 8 ماه به دادگاه معرفی و با قرار مناسب روانه زندان گردید.

رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر در پایان از رئیس اداره اطلاعات شهرستان بافت و فرمانده انتظامی شهرستان رابر در خصوص همکاری در دستگیری متهمان این پرونده تشکر و قدردانی کرد.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما