شناسهٔ خبر: 38496625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارگران خارجی گچساران ممنوع الخروج شدند

دادستان شهرستان گچساران گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس کارگران خارجی شاغل در این شهرستان ممنوع الخروج شدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  به نقل از پایگاه خبری پلیس امیرحمزه بازیار در تشریح این خبر در خصوص عملکرد و اقدامات انجام شده در مورد بیماری کرونا اظهار کرد: از ابتدا سیستم قضایی در این خصوص ورود کرد و از همان ابتدا با توجه به اهمیت موضوع و سلامتی مردم ، اقدامات خاصی صورت پذیرفته ، که یکی از اقدامات برجسته نگرانی های مردم شهرستان گچساران از وجود کارگران خارجی و چینی بود که در سد چمشیر این شهرستان مشغول به کار هستند و گاها جهت خرید وارد بازار مرکزی می شوند.

این مقام ارشد قضایی در شهرستان گچساران افزود: با اطمینان خاطر اعلام می‌نمایم در این خصوص جای نگرانی نیست چرا که  از همان ابتدای شیوع بیماری ، شخصا ورود پیدا کرده و به دلیل اهمیت موضوع ; کارگران خارجی را تا اطلاع بعدی ممنوع الخروج نمودم.

قاضی بازیار ادامه داد : در راستای پیشگیری از این ویروس با همکاری پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان ، اقدام به پلمپ قهوه خانه های غیر مجاز نمودیم.

این مسئول ارشد قضایی شهرستان خاطرنشان کرد : تقدیر و تشکر ویژه دارم از همشهریان و صاحبان اصناف که نهایت همکاری را در این راستا ( پیشگیری از بیماری کرونا ) داشته و دارند و توصیه میکنم که صاحبان مشاغلی چون کافی شاپ ها ، قلیان سرا ها ، به جهت حفظ سلامتی مردم و همچنین سلامتی خود افراد ، با پلیس و دستگاه قضایی نهایت همکاری را داشته باشد.

 انتهای پیام/82031

نظر شما