شناسهٔ خبر: 38481735 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

ویژه‌نامه ماه پر خیر و برکت رجب در حوزه‌نت به‌روز رسانی شد

حوزه/ همزمان با حلول ماه رجب المرجب، ویژه‌نامه معنوی این ماه با ۶۰ مطلب مفید در پایگاه حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با حلول ماه رجب المرجب به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، ویژه‌نامه معنوی ماه رجب با ارائه بیش از ۶۰ مطلب و با هدف بیان ویژگی‌های این ماه پرخیر و برکت در پایگاه حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

فضائل ماه رجب، چرا گناه در ماه رجب را دو برابر حساب می کنند؟، فضیلت روزه در ماه رجب، فضیلت ماه رجب و مناسبت های مهم آن، گفتاری درباره ماه های حرام، اعمال و مراقبات ماه رجب، لیلةالرغائب حرمی در حرم الهی و مراقبات ماه رجب از جمله مطالب خواندی این ویژه‌نامه معنوی است.

در ابتدای این ویژه‌نامه می‌خوانیم: "ماه پر خیر و برکت رجب، دارای فضایل بی‌شماری است. ۲۷ رجب بعثت پیامبر و میلاد سه امام معصوم، امام علی، امام باقر و امام جواد علیهم ‏السلام و اعتکاف ایام البیض در این ماه است. یاد پیشوایان شهید، امام کاظم و امام هادی علیهما السلام و نیز حضرت زینب سلام الله علیها گرما‏ بخش دل‏های مؤمنان است. ماه رجب شهراللَّه اعظم است. هیچ ماهی به منزلت و فضیلت او نمی‌رسد حتی جنگ با کفّار در این ماه حرام است. آگاه باشید رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امتم است. کسی که یک روز در رجب روزه بگیرد موجبات رضایت خدا را فراهم کرده از خشم و غضب او دور می‌شود. و دری از درهای جهنم به رویش بسته می‌شود."

نظر شما