شناسهٔ خبر: 38480745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

مشکلات امروز جامعه از سوء تربیت ها و مدیریت هاست

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه باید تربیت الهی داشته باشیم تا انسان به معرفت برسد، گفت: مشکلات امروز جامعه اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از سوء تربیت ها و مدیریت هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی»  عصر امروز (6 اسفند) در نشست با مدیر و جمعی از معاونین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اساس عالم به محور انسان است، اظهار داشت: خداوند این نظام آفرینش را برای انسان و همه موجودات خلق کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به اینکه جهان باید محور انسان های الهی، انبیا و اولیا باشد، گفت: تربیت دینی، معنوی و الهی نیز در این عالم باید مدنظر قرار گیرد.

 

وی ضمن تاکید بر حاکم شدن قانون خداوند در نظام آفرینش، ادامه داد: در این دنیا، دنیای شیطانی و الهی و آموزش و تربیت الهی همچنین آموزش و تربیت شیطانی نیز وجود دارد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه کسی تاکنون از تربیت الهی و دینی ضرر نکرده، یادآور شد: امروز باید تربیت از نونهالان، نوجوانان و متوسطه آغاز شود تا جامعه ای سالم، کامل، آرام و امن داشته باشیم.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه باید تربیت الهی داشته باشیم تا انسان به معرفت برسد، خاطرنشان کرد: مشکلات امروز جامعه اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از سوء تربیت ها و مدیریت هاست.

 

وی ضمن تاکید بر تلاش همه جانبه در راستای تربیت نسلی اسلامی و پرورش یافته مکتب الهی، گفت: تربیت در نظام اسلامی از لحظه تولد تنها نبوده، بلکه خداوند قبل از منعقد شدن نطفه انسان دستور می دهد.

 

حجت الاسلام حسینی تلاش دشمنان را انحراف نسل نونهال، نوجوان و جوانان جامعه دانست و اضافه کرد: فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا مهم و ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نونهالان باید از پایه تربیت دینی و الهی را یاد بگیرند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در احکام خود توجه به نونهالان، نوجوانان و جوانان را مورد تاکید قرار داده که باید در این راستا اقداماتی صورت گیرد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه برخی به دنبال پیاده کردن سند 20 و 30 در جامعه اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: این افراد ترویج افکار غربی ها در جامعه ایران را دنبال می کنند.

 

حجت الاسلام حسینی ضمن اشاره به اینکه اسلام مخالف شادی و نشاط برای افراد جامعه نیست، گفت: انجام رقص و امثال آن در مدارس سم مهلک و خلاف شرع است.

 

شایان ذکر است، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گزارشی از فعالیت های این کانون در استان ارائه کرد.

پایان پیام/ 82

نظر شما