شناسهٔ خبر: 38478347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستورات پیشگیرانه کرونایی در ساوجبلاغ

کرج- ایرنا- فرماندار ساوجبلاغ دستگاه های اجرایی و نظارتی را ملزم به انجام اقدامات پیشگیرانه از کرونا ویروس در شهرستان کرد.

صاحب‌خبر -

ابوالقاسم پالیزگیر  روز سه شنبه در نشست ستاد پدافند زیستی، کنترل ویروس کرونا، که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: تمام فعالیت باغ تالارها، اجرای مراسم عمومی، جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی، فعالیت سالن‌های ورزشی، سینما، تئاتر، استخرها  و قلیان سراها تعطیل اعلام می‌ شود.
فرماندار ساوجبلاغ به  شهرداری ها و دهیاریها دستور داد  تا هر چه سریع تر نسبت به گندزدایی شهر و روستا ها اقدام نمایند و این کار به صورت مکرر انجام در نقاط پر تردد و پارک ها انجام  شود.
وی افزود: همه مسوول هستیم که پای کار باشیم به خصوص دستگاه هایی که مسوولیت اجتماعی دارند، آگاه سازی جامعه بسیار مهم است به دور از ایجا ترس وحشت ، با این بیماری مقابله کنیم.

پالیزگیر افزود: فعالیت آموزشگاه‌ها مهم است چون بخش اعظمی از جمعیت را دانش آموزان تشکیل می‌دهند اگر خدای ناکرده اتفاقی در این بخش بیافتد بخش اعظمی از جمعیت گرفتار خواهند شد.

وی افزود: آموزش و پرورش تدبیری بیندیشد و از طریق فضای مجازی تکالیف دانش آموزان را اعلام کند تا نگرانی خانواده‌ها در این بخش هم کاسته شود.
 فرماندار ساوجبلاغ خواستار تعطیل شدن همه برنامه‌های برگزاری نمایشگاه‌های بهاره شد.
وی افزود: کنترل زباله گردها و جمع اوری زباله در بیشتر ساعات در دستور کار شهرداری ها قرار بگیرد.
پالیزگیر دستور تشکیل کمیته مقابله با کرونا را برای همه ادارات صادر کرد.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در غرب استان البرز قرار دارد.

بیماری کرونا تاکنون سبب فوت یک نفر و ابتلای ۲ نفر در البرز شده است .

نظر شما