شناسهٔ خبر: 38466495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

خانه‌های در مسیر رودخانه‌ها تخلیه شدند

مرضیه حافظی

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: تقریباً تمام هم استانی‌هایی که در مسیر رودخانه‌ها بودند خانه‌های خود را تخلیه کرده‌اند به جز تعداد اندکی که امیدواریم هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا آقامیرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون برنامه‌های از پیش تعیین شده به درستی انجام شده و مردم نیز همکاری خوبی دارند که تقاضا داریم تا فردا ظهر این همکاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: از مردم در کل شهرستان‌ها و بخش‌های استان تقاضا داریم که حتماً خودروهای شخصی خود را از مسیر رودخانه‌ها دور کنند اگر مردم به همین شکل همکاری داشته باشند خسارات به حداقل می‌رسد.

آقامیرزایی عنوان کرد: تاکنون همکاران امداد و نجات و پلیس‌راه از همکاری مردم راضی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان در رابطه با حوه اطلاع رسانی به مردم در رابطه با سیل احتمالی، بیان کرد: علاوه‌بر رادیو و تلویزیون برای کلیه افرادی که در استان حضور دارند پیامک ارسال شده و همه مطلع هستند.

وی افزود: هلال احمر در مسیر کل روستاها و شهرهایی که احتمال خطر داده نسبت به ایجاد کمپ اضطراری، تخلیه سالن‌های ورزشی و تجهیز آن‌ها با چادر و سایر امکانات اقدام کرده‌است.

آقامیرزایی اضافه کرد: تقریباً تمام هم استانی‌هایی که در مسیر رودخانه‌ها بودند کل وسایل و لوازم زندگی را از خانه‌هایشان خارج کردند تنها تعداد محدودی این اقدام را انجام ندادند که امیدواریم حتماً به هشدارها توجه کرده و لوازم خانه‌ای خود را خالی کنند.

انتهای پیام

نظر شما