شناسهٔ خبر: 38465729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری ۱۳ تبعه مالزیایی، سنگاپوری و سنگالی در دریای عمان

فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: ۱۳ تبعه مالزی، سنگاپور و سنگال به همراه محموله‌ای یک میلیون لیتری از سوخت قاچاق در آبهای دریای عمان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرزهای آبی این استان خبرداد.  

حسین دهکی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقب‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان و شهرستان  جاسک، یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند، شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: با اقدام به موقع مرزبانان و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان جاسک از این اتباع خارجی شناسایی و توقیف شد.   

سرهنگ دهکی بیان کرد:در این عملیات یک فروند کشتی خارجی توقیف و بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق ازنوع گازوئیل به ارزش ۷۰میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این رابطه ۱۳نفر متهم خارجی تبعه کشور اندونزی، سنگاپور و سنگال دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه درحال پیگیری است.        

این مقام انتظامی با اشاره بر شمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصاد و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه رادرمناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر

نظر شما